Followers MamaTisya

Friday, October 26, 2018

FamilyMart @ Glenmarie, Shah Alam


kt area opis dh buka cawangan FamilyMart
singgah la kejap sbb nk beli eskrem perisa baru tu


kalo stiap kali pembukaan outlet baru, mmg ada promo
tp yg aku nk beli eskrem tu abis dh promonya sbb ms 1st week aritu
outlet kt area opis ni buka 10 October aritu




fav air susu pisang..bila minum je tringat masa holiday Korea 2013
mmg ari2 minum...bila ntah nk update entry Vacation Korea 


ok moh try eskrem baru ni rm 2.90


taraaa...ni la rupanya...tp aku suka lg perisa melon compare ngan yg ni
melon is the best utk tekak aku


hah ni nama eskrem tu..Murasaki Sweet Potato CheeseCake Sofuto


beli aiskrim tkyah beratur ..yg panjang selalunya yg nk beli ODEN
tp smlm aku tk bli pn ODEN sbb dh lunch kn
tk rmi pn yg tgh beratur utk beli ODEN smlm ..
tp smlm masa aku jenguk tk byk ODEN..mayb tgh masak lg


ni la ODEN utk yg tk pernah lg ke FamilyMart 
tp ni gmbr yg masa aku beli kt FamilyMart @Prima Sri Gombak aritu


kt outlet glemarie yg dkt opis ni , kalo nk mkn ODEN kt situ, ada byk juga meja
yg outlet prima sri gombak..tkde meja tp just ada meja yg ala2 bar gtu la..kira kecik la
tp walaupun dkt ngan opis...area sini pyh skit nk cr parking..nasib2 je la

4 comments:

  1. klu malam teringin sgt nak mkn oden ni berdesup pegi prima gombak.. naseb dekat gan umah hahaha

    ReplyDelete
  2. Alaaaa...rindu oden diorang..tp perasan lately ni oden diorang macam x kick la..suka eskrem matcha diorang...best

    ReplyDelete
  3. menarik. ada diskaun. eskrem pun ada. hehe

    ReplyDelete
  4. Masih mencari peluang untuk mencuba oden nie..

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...