Menu fav semestinya Set Nasi Lauk Ayam Masak Merah๐
order juga Lempeng cicah Smbal Bilis & Teh Tarik Opah
Cekodok Pisang mmg wajib order kalo makan kt sini
Anak buah ckp , bukan Maklong cut sugar, kenapa minum Teh Tarik ๐
Maklong terliur tgk meja sebelah order, lagipun lama tk minum air manis :)
lunch dgn adik aku..lps dia pick-up anak2 balik sekolah trus dia ke Cabai Burung
anakbuah maklong sorang ni mmg byk soklan..petah berckp dr kecik :-p
time ni adik aku tk smp lg
tp Cekodok pisang panas2 dh smp 2 bekas...yummyyy
Rezeki Jumaat di kala hujan, dpt cekodok pisang free.. alhamdulillah
total bil lunch kami
depan pintu masuk ada cermin ni..moh ler posing
last dtg makan sini bln April sebelum aku bersara
sblum ni tkde plak org jaga parking..aritu kena byr parking
saje la google nama syarikat kt resit parking tu
info mengatakan syarikat tu tk aktif lama dh..
tktau la kot ada org slh guna kan nama syarikat tu utk collect duit parking
sbb yg jaga jenis letak kerusi & payung je..lpstu ujan lebat time balik tu tkde dh orgnya
kiranya kete yg masuk time ujan tk kena byr parking
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
bila amik tisya lps solat jumaat mmg jammed la jwbnya
sbb kolej dkt ngan kawasan masjid juga
ikutkan hari Rabu katanya tk blk umah ..alih2 awal pg Jumaat soh amik plak
mujur la Keramat-PJ tk jauh..rupanya dia nk blk sbb ada parcel cookies smp
sbr je la anakdara sorang ni





.jpeg)


.jpeg)

Bijak dia tu.... heheheh , dia memerhati je
ReplyDeleteibu pun dah jadi housewife... jadi ok je lah tu.. hihihi...
ReplyDeleterezeki dapat cekodok free..
Takpelah, sekali-sekala kan Maklong? hehe
ReplyDeleteTerliur plk tgk lempeng cicah sambal ikan tu =)
ReplyDeletesedapnya lempeng! memang best if sekali sekala dpt minum teh tarik. saya lom restart diet so semua jenis minuman la saya minum adoyai
ReplyDeleteso nxt time kalau hujan lebat maka tau la nak pergi mana yg parking tak perlu bayar... huhuu..
ReplyDeletebab bayar parking ni pun kadg2 sgt mencurigakan .. tpi tu lah byk soal nanti kereta pula jadi mangsa..
alaaa sesekali bg laa can kat mak long tu minum teh tarik
ReplyDeletebenda sedap kot heheheh
anak buah yg concern akan mak long dia...
ReplyDeleteMinum sekali sekala okey jer. Nak minum sikit boleh kongsi minuman.
ReplyDeleteSekali sekala maklong nak minum apa salahnya. Hihihi.
ReplyDeleteMujurlah tak terbantut maklong nak minum air. Maklong cepat terpengaruh dengan air orang sebelah ek. hihi...Sesekali bagi chance lah maklong nak minum air teh tarik. Sedapnya lahai dapat makan cekodok pisang panas-panas.
ReplyDeleteBijak ye anak dara tu, ada sebab nak balik rupanya. hihi...Bertabahlah ye mama.
Cekodok kalau dapat panas2 sedapnya....
ReplyDeleteTempat nih dah saya take note. Nanti nak coba saat kesana. Cekodok memang sukaaa lah. Penasaran jadi rasanya.
ReplyDeleteSesekali minum manis ๐. Asalkan tetap banyak gerak
Parking bukan milik majlis ke.. macam pelik pulak ada kutip² duit unless kawasan persendirian.
ReplyDeletesedapnya lempeng dgn sambal tu :D
ReplyDeletetak suka dgn orang yang salah gunakan servis parking. kadang2 tempat tu takyah bayar pun, dia yg entah siapa2 tiba2 muncul mintak duit!