Followers MamaTisya

Sunday, August 30, 2026

Trash To Cash @ Aeon Setiawangsa




Trash To Cash.. Program Pengumpulan Buangan Elektrik dan Elektronik (e-waste)
lokasi berdekatan Aeon area rumah...ni aku tgk kt IG ewastemalaysia



hah penuh troli brg2 letrik yg lama dan 
 yg dh rosak utk ditukarkan dgn cash


actually tgh hari tu dh singgah Aeon ...
MIL nk pegi kedai Eco...lps tu nmpk org dok beratur
baru husband tringat yg die tgk kt Tiktok psl Trash to Cash ni
tgk dkt signage tu smp 6 ptg so sempat la nk dtg balik bw brg2


makanya by 4ptg kami dtg blk
bole tahan panjang juga la org beratur


Setia meneman suami :)
tp kejap2 aku masuk dlm mall amik udara ekon sbb kt luar ni panas 


lebih kurang 40minit juga la br smp kt depan...
ada brg kira per unit..ada yg kena timbang kira per kg


ni la senarai harga Trash to Cash


Alhamdulillah dpt la hasil dlm rm50.40 😘


die bg resit & kita kena bg akaun bank
pembayaran akan diproses by rabu sbb company depa cuti smp selasa
so tunggu la nanti duit masuk maybe khamis katanya


time ni dh nak pukul 5 ptg...makin pjg org beratur
tgal sejam je sebelum berakhir program pelupusan ni pukul 6ptg


korang bole juga walk-in ke lokasi dlm pamplet ni
tmptnya di Seri  Kembangan
utk bw brg2 electrik yg lama or dh rosak utk korang tukar kn dgn cash 


ni la antara brg2 yg kami Trash To Cash smlm
ada CPU, printer, mix wire, handphone, 
laptop, tablet, SD RAM, CD Rom, monitor


4 comments:

  1. Wahhh..Bagus la program mcm ni. =)

    ReplyDelete
  2. OKla not bad dapat dalam RM50.00 ... nama pun trash kan... btw tahniahh..

    ReplyDelete
  3. ok sgt tu, dari buang tanpa dpt apa2 duit! cuma part kena q 40 min dan cuaca panas tu sgt2 menguji kesabaran laaa

    ReplyDelete
  4. Ada juga tengok dekat status WA kawan... alhamdulillah banyak juga dapat hasil tu

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...