Followers MamaTisya

Showing posts with label cupcakes. Show all posts
Showing posts with label cupcakes. Show all posts

Monday, July 20, 2026

FIFA World Cup 2026 FINAL ~ Spain vs Argentina






Jangan ingat perempuan tk tgk bola :-p

awal pagi 20 July 2026 (3am)
berlangsungnya FIFA World Cup 2026 Final 
antara SPAIN vs ARGENTINA




v
v
v
v

v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v

v
v
v
v
v

v
v
v
v
v
v

v
v
v
v

throwback zaman aku rajin baking buat cupcakes dulu

ada tulisan utk team  SPAIN s ARGENTINA kt cupcakes tu



korang rasa sape akan menang...dgr kata ramai yg nak SPAIN menang

sama2 kita nantikan



***********************************************************************************

UPDATE AWAL PAGI

TAHNIAH SPAIN

aku tkde la tgk dr awal 3 pagi tp bgn sahur td sempat la tgk





hujung2 perlawanan...... akhirnya masuk gol pertama utk SPAIN


Tahniah SPAIN


riak wajah Messi...bye2 Argentina


tp pemain Argentina main ganas ..dh kena kad merah 1x..kad kuning 5x
td masa dh abis perlawanan pn ada mcm nk bergaduh...sian pemain Spain



tu yg anakdara tgk bola dr awal pg ngan ayahnya
aku dh hujung2 perlawanan br tgk :-p




time buat cupcake World Cup 2010 Spain menang
selepas 16 tahun Spain kembali menang utk World Cup 2026


ok yg keje..selamat bekerja...jgn MC plak ngantuk tgk bola :-p
aku tkpe...tk keje, bole sambung tido :-p

Thursday, July 16, 2026

Surprise Bouquet Cupcakes untuk birthday girl




14 Julai kelmarin...birthday BFF Julia
aku order Bouquet Cupcakes dari IG gulakeucher


surprise delivery...adik aku yg tukang surprise...
die call Julia maklumkan ada delivery
soh turun kat guard utk pick-up...aku tgh tgu dlm kete utk record :-p

video surprise bole tgk kt bawah ni :)






surprise berjaya :)


birthday girl with Bouquet Cupcakes


sepatutnya gmbr bertiga bff tp Dila tk sihat MC..makanya berdua je la


 
Happy birthday Bff Julia
Semoga dimakbulkan segala hajat, dipanjangkan umur, 
dilimpahkan rezeki yang berpanjangan, 
dikurniakan kesihatan yang baik & diberkati Allah swt dunia akhirat..Aamiin


gambar dr owner IG gulakeucher whatsapp sebelum aku pick-up


Thursday, November 6, 2025

PinkTober BERNAS 2025




Last week bz dgn urusan pindah opis tp sempat juga join 
event PINKTOBER 🩷 Strong Women, Strong Together 🎗️
so smua staff digalakkan pakai PINK utk support event ni
Oktober bulan kesedaran untuk KANSER PAYUDARA


yg register awal, dpt gift ni


sementara menunggu kehadiaran top management
kita wefie dulu


Ucapan perasmian oleh Ketua Jabatan HR



Cap tangan simbolik oleh Barisan Pengurusan Bernas
 melambangkan satu janji untuk sentiasa peduli & menyokong
 bagi mereka yg sedang berjuang melawan penyakit Kanser Payudara 



ada truck pameran MAKNA


selesai perasmian kita bergambar beramai2


zoom geng kami yg dkt atas truck :)


ada talk MITOS vs FAKTA berkenaan KANSER PAYUDARA


tgh dgr talk sempat lagi posing.....photographer nk capture gmbr kami :-p


tk dpt dgr talk smp abis sbb masih bz dgn urusan pindah opis kan



sebelum beredar sempat posing dgn geng kami
Cyana bz sbb dia emcee of the day...dila plak bz jd official  photographer event



wefie kt dlm opis plak





cupcake utk smua staff


semoga mereka yg tgh berjuang melawan KANSER PAYUDARA
trus tabah dgn ujian yg di lalui


 

Monday, September 2, 2024

Kemeriahan Jiwa Merdeka





Last friday mmmg meriah btul sambutan Merdeka division kami 
ketua tema spt biasa la update utk yg perempuan pakai tudung merdeka
dan utk lelaki pakai color tema merdeka
tp ada juga yg tk ikut tema:-p



Roti Jala & Apam Nasi bertemakan jalur gemilang
kali ke-3 dh kami order dari IG dapurkakmeks


sempat lagi posing sebelum pi solat jumaat







meriah masing2 dgn tudung merdeka





 Happy birthday Faeika Hazly yg ke-40thn
Semoga sentiasa dibawah lindungan rahmat Allah SWT, 
dikurniakan keberkatan dalam gandaan umur, 
dikurniakan kesihatan yang baik serta diperluaskan pintu-pintu rezeki....Aamiin🤲



special birthday boy 
dpt kad ucapan yg di tulis sendiri oleh Big Bos


pagi Jumaat ada tetamu khas ~ Ketua Pengarah Kawal Selia Padi & Beras 
 Datuk Azman Bin Mahmood (baju kemeja putih sebelah birthday boy)
sempat kami smua bergambar sebelum beliau pi meeting



time lunch kami tk keluar...so lepak dgn geng aku 
wajib la ada juga gmbr wefie & posing kami




Monday, July 29, 2024

Selamat ulangtahun BERNAS yg ke-30 💚💛





Ingat tak aritu aku update collect tshirt corporate
utk pakai time majlis Sambutan ulangtahun BERNAS yg ke-30 ðŸ’šðŸ’›



kek & cupcake sempena ulangtahun BERNAS yg ke-30 💚💛 


code pakaian : tshirt corporate + tudung kelabu


sementara tunggu top management tiba..apa lg wefie ler kami


barisan top management bersama GCEO BERNAS



Selamat ulangtahun BERNAS yg ke-30 💚💛


bersama 2 geng kami yg bz menguruskan event
nasibaik sempat wefie




sebelum majlis berakhir....bergambar outdoor plak



alhamdulillah dh 22 tahun aku berkhidmat di BERNAS
tk sbr nak pencen :-p
v
v
v
v
v
v
v

v
v
v
v

v
v
v
v
v
v
v
v

v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v




Bernas Bytes ni berwajah baru utk news online kami
so pakat dok posing dlm kotak frame ni


smua staff dpt cupcake ni


 

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...