Followers MamaTisya

Wednesday, July 10, 2024

wordless wednesday #627





Last week kena collect t-shirt corporate
kena pakai utk Majlis Sambutan Ulang Tahun BERNAS yg ke-30  πŸ’šπŸ’›



ni la majlisnya smlm ( nanti update details next entry)


biasa hantar wakil je pi collect
kalini kena scan QR plak...so masing2 kenal self collect


ok dh setel collect...wefie dulu :-p


cuaca panas tp bab bergambar smua ready aje :-p

10 comments:

  1. Wahhh Bernas dah 30 tahun dah.....

    ReplyDelete
  2. Itu biasa.. Nampak camera, auto senyum

    ReplyDelete
  3. Meriah sambutannya, semua sporting bergambar, best.

    ReplyDelete
  4. nanti nak tgk amy posing2 pakai corporate tshirt tu...

    ReplyDelete
  5. panas pun panas la ye. gambar tetap gambar.

    ReplyDelete
  6. seronok betul opis ko, mcm2 function kann

    ReplyDelete
  7. Di antara semua pakaian, saya jujur ya paliiing tak suka pakai t-shirt hahahahaha. Ntahlah kenapa. Dulu saat di HSBC, memang tiap tahun ada t-shirt yg dibagikan dan wajib kami pakai saat ada acara kantor. Mau tak mau memang hrs pakai, tapi tuhlaah, kalo dah bicara t-shirt Krn lengan pendek, kan jadi pakai manset supaya lengan tertutup Krn saya di kantor pakai hijab πŸ˜…. Itu yg buat malas pakai 🀭

    ReplyDelete
  8. SA pun baru dapat T-Shirt untuk pakai program..warna biru Malakoff...

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...