Followers MamaTisya

Wednesday, June 16, 2021

Baby Peach Strudel & Mini Cream Horn



lama aku ngidam nk makan Peach Strudel kt Kenny Hills Bakers
ikutkn nk mkn dessert ni ngan bff tp tk kesampaian lagi...nk plak skarang PKP tkbole dine-in
makanya manjang aku tgk gmbr kt IG kennyhillsbakers je la
terliurrr tk korang tgk gmbr aku update Peach Strudel tu...nanti dh bole dine-in 
hrpnya dpt la smp ke Kenny Hills Bakers


smlm rezeki aku, dpt grab baby peach strudel ni
actually ada extra so laju2 la aku whatsapp Ciknor utk order
dpt la small pack ni rm 13 utk 8 pcs


nikmatnya.....mkn yg mini ni best juga..tkla besar mcm yg gmbr atas tu kn


lpstu aku tnya Ciknor..apa lagi dessert yg ada extra
katanya ada mini cream horn ni...rm 10 utk 10 pcs


sebelum ni aku pernah mkn cream horm tp yg besar
yg ni mini punya..cute mute

korang kalo yg berdekatan keramat or kawasan sekitar
bole la order ngan Ciknor...mcm2 dia jual
menu yg aku pernah order mcm2..antaranya cheesetart, durian crepe, kuihmuih
korang bole tgk IG ciknor_mommyhommy

 

9 comments:

  1. Eh..eh..SA bertandang ppagi nampak yang indah2 jer ni...bestnyaaa

    ReplyDelete
  2. aduh nampak sedapnya semua tu kak... lagilah yang mini cream horn tu

    ReplyDelete
  3. Mmg sedap yg yg kennyhill tu.. Tp becinta plak nak g makan sana hahahdha beratur kemain pnjg ����

    ReplyDelete
  4. Ma sha Allah...Cantik rupa & pasti sedap rasanya...

    ReplyDelete
  5. seriously, 2 dessert ni aida x pernah makan, tau.
    kampung sgt kan? ha ha ha ha... bukannya pe, sebab tak jumpa yg jual.
    sedang tunggu boleh rentas negeri, then nak ke Bangi.
    ada member buat dan jual. boleh c.o.d.

    ReplyDelete
  6. Wow wow telan air mama nengoknya uiit

    ReplyDelete
  7. Nanti kalau ada orang jual strudel yang terdekat nak cuba lah juga. Nampak menarik betul memanggil manggil suruh kita cuba.

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...