Followers MamaTisya

Tuesday, November 30, 2021

Roti Viral ~ Lebih Enak Apabila Dibakar




sabtu aritu singgah Tesco, jumpa roti viral Gardenia Toastem Pandan Kelapa
tinggal 2 je..trus cpt2 grab...kebetulan nk blk umh gombak
dpt la bagi mama aku 1 roti ni...sbb mama aku tk pernah rasa lagi
roti ni belum buka lg dh semerbak bau pandan kelapa nya


masa yg 1st time beli aritu...aku tk sempat nak bakar
sbb ramai ckp bila bakar lagi sedap


seperti kt pack roti tulis la
Lebih Enak Apabila Dibakar 
so aku try bakar 2 keping...tgk sedap ke idok


tp utk tekak aku...aku lebih suka mkn mcm tu je ,
 tak payah bakar lebih sedap utk aku la..utk org lain xtau la
apa2pun roti butterscotch always no 1


start 1 Dec 2021 roti gardenia dh naik harga kan..
aritu viral surat dr CEO gardenia harga baru
tktau la apa cite..jd ke naik or tangguh...
sbb KPDNHEP ada minta tangguh kenaikan bagi mengurangkan tekanan pd pengguna...
so esok 1 Dec beli roti nanti belek la harga baru or lama

6 comments:

  1. aku pun dah try gak 2-3 kali, layan gak.. cuma bab bakar tu x try lagi...sbb x sempat bakar habis dah.

    ReplyDelete
  2. kita pun suka butterscoth...
    x pernah try nak bakar sbb mcm dah ada perisa, x yah bakar2 la ahaha gitu..:p

    ReplyDelete
  3. SA x suka makan yang dibakar..for me dah ok dah makan macam tu je..sedap

    ReplyDelete
  4. Sedap makan begitu saja, nampak menarik juga bila dibakar..

    ReplyDelete
  5. makan gitu je pun dah sedapkan..

    ReplyDelete
  6. Saya suka dua-dua. Bakar dan tanpa bakar. 😊

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...