Followers MamaTisya

Tuesday, January 25, 2022

rezeki dinner western ...alhamdulillah






lps mkn Cafe Jeliro Sengoti, aku balik gombak
tp malam tu blk keramat aku tumpang kete adik aku
sbb husband aku tk ikut blk gombak, dia pi umh pakcik kt hulu langat ngan MIL
so dh alang2 adik aku nk antar...die ajak dinner kt kedai fav area umh aku


sementara tgu makanan smp..kita posing dulu


hp aku dh abis bateri so smua gmbr dinner ni guna hp adik aku
kita testing guna hp Redmi Note 10 Pro


menu aku , tisya & ana
grill chicken chop ..skarang ayamnya makin kecik



air fav aku mangga susu


adik aku order lamb chop


jus mangga & jus tembikai


adam & aisyah order nasi goreng cina


tk lupa telur dadar + sambal belacan

menu nasi tu kt Barakah Pattani Tomyam
yg menu western tu Arima Classic ....sebelah2 je kedainya

tq adikku blanje dinner aritu

7 comments:

  1. wah..semua nampak best....yum yum

    ReplyDelete
  2. Semua tu nampak sedap, tapi terpaling menggoda is telur dadar tu juga hihi...

    ReplyDelete
  3. Bestnyaaa....lamb chop tu menggoda la...

    ReplyDelete
  4. Sedapnya nengok semua menu tu kak, ayam tu makin kecik sbb ayam makin mahal kot kak

    ReplyDelete
  5. Alhamdulillah..rezeki makan western pulak. Sekarang ni saiz ayam makin mengecil, harga pulak makin membesar. Sabar je lah.

    ReplyDelete
  6. Alhamdulillah rezeki.. Sedap nampak lamb chop tu.

    Ayam sekarang kecil pun boleh tahan harga. Sekejap je dah habis. Beli seekor 2 hari dah settle.

    ReplyDelete
  7. Alhamdullilah rezeki orang belanja dinner ye..

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...