Followers MamaTisya

Friday, August 2, 2024

Basic Health Screening by KPJ Klang





smlm kt cafe opis ada pemeriksaan kesihatan dari KPJ Klang
Alhamdulillah result smua ok utk blood pressure test, glucose test & cholesterol test 


menunggu turn utk pemeriksaan kesihatan
moh ler wefie dlu



lps buat pemerikasaan kesihatan tu, dpt 1 kotak facemask ni

v
v
v
v
v

v
v
v
v
v
v

v
v
v
v
v

v
v
v
v
v

v
v
actually smlm buat pemerikasaan tu ada timbang berat 
utk tgk Body Mass Index (BMI) sbb aku nk join event kt bwh ni


kalini depa buat 150days dan adiah pun lagi mantop
aku cuba join....wish me luck


kena snap gmbr full body utk submit time register tu
so kita tgk lps 150days nanti brp berat akan turun


aku kn ada update cut sugar 4 bln dr awal tahun 
almost 7kg juga turun dkt nk raya aritu
walaupun tk capai target berat aku nk tp nmpk hasilnya

masuk bln 5 smp bln 7 berat mcm tk byk sgt turun
kejap turun kejap naik haha
so join challenge utk 150 days ni... kita tgk sejauh mana bole pegi



**lewat entry arini muncul sbb aku MC demam+sakit tekak...mkn ubat zzzzz 
tp ada panggilan urgent psl report...kena la on laptop kejap 
so sempat la update skit entry ni

11 comments:

  1. all the best amy! i pun nak start clean eating gak ni insya Allah soon

    ReplyDelete
  2. all the best amy dan moga istiqomahhh

    ReplyDelete
  3. eh sama tajuk plak..bezanya amy ngan Dania...SA pun nak kena turun berat badan gak ni...

    ReplyDelete
  4. Bagus bila ada health screening macam ni.. Semoga capai target dan sihat selalu ..

    ReplyDelete
  5. Alhamdulillah! Semoga baik2 saja semuanya. Good luck mama. ;)

    ReplyDelete
  6. org luar boleh join tak fit challenge tu?🤭

    ReplyDelete
  7. Jadi terpacu juga nak ikut challange seperti ini, tapi buat saya sendiri. Nak lebih usaha utk cut sugar. Dah seram kalo pasal gula ini. Punca dari banyak penyakit

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...