Walaupun penat smlm gara2 Musang Pandan
tetap la husband masak simple menu
tofu telur + mix vege by Chef Husband
aku tlg goreng ayam je...penambah selera ada sambal hijau petai
late lunch smlm menghampiri 3 ptg
Rupanya ada yg biasa dgr psl Musang Pandan...aku br 1st time
alhamdulillah dipermudahkan urusan husband pasang siling baru
tp sesi ngemas blum abis lg ... masih trauma nk tido dlm bilik tu
husband ckp kita tido kt bilik kt bawah dulu la bg tempoh bertenang
siling yg pecah tu dkt dgn pintu masuk bkn dkt katil tmpt kami tido
tp sebelum kejadian ni, mmg kerap juga la dgr
musang dok bergerak2 kt atas bumbung tu...tk sangka smlm smp pecah berdentum...
ikutkan aku soh husband panggil org je dtg repair siling
tp katanya peralatan ada smua, die bole buat...kita nya ngisau..
makanya wife tlg la pegang tangga juga mendongak ke atas time die pasang siling
risau tangga tu bergerak... alhamdulillah selesai
cuma tinggal nk beli cat putih je la utk cat balik siling tu



No comments:
Post a Comment