Followers MamaTisya

Wednesday, February 16, 2011

Primark @London


kami kuar shopping lg next day
actually biras ku yg ajak
cz time kami shopping rmi2 kt OXFORD STREET
die tk dpt join smp penghujung
cz farah meragam
so die ajak aku ke Primark
bila dgr kami smua shopping brg murah kt Primark

mula2 ingt nk kuar berdua je ngan biras aku
cz anak2 bg kaum bapa jg
senang skit mak2 nk shopping:-p
lps tu MIL & adik ipar pn join sama

utk maklumakn korang kt Primark ni lg murah brg2
compare ngan Marks & Spencer
tgk rege murah giler £1, £2, £3
nmpk mcm rege tu sehingget, 2 hengget je
padahal 1 pound tu kalo covert to RM sila darab 5 = rm5
tp kira murah la kn....

hah tgk brg2 yg aku dh pilih...byk kn:-p
panties pn murah compare panties kt Mark & Spencer

MIL aku tlg snap time aku kt cashier:-p



mesti pulang ngan paperbag yg byk...:)

biras aku yg byk SHOPPING...aku skit je:-p

9 comments:

  1. sonot tengok kak amy bersoping sakannn!!

    ReplyDelete
  2. mak aii
    tak ckp tangan nk pegang beg
    hehehe

    ReplyDelete
  3. lenkali kene bwk stroller twin tu haaa..uishh..best btol primark ni ye

    ReplyDelete
  4. gilos jeles..shopping shopping dan shopping..ade ape2 utk aku? kekke:D

    ReplyDelete
  5. skit ke ko shopping nyah ?? yer lah tu...bukan selalu nak shopping bebanyak weh...panties byk ke ko borong ni hehehe

    ReplyDelete
  6. wah..byk tue shopping kan sis..hihi

    ReplyDelete
  7. memang rasa nak angkut semua brg kat primark tu kan? Pegi hari tupun..masa dah suntuk..sempat ler jugak grab sebakul dua baju untuk anak2..

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...