Followers MamaTisya

Friday, July 29, 2011

promosi jualan ARIANI


smlm awal pg on the way ke opis
aku nmpk banner ni
hah sempt snap
cz trafficlight tgh merah kn:)
hah apa lg org2 sekitar keramat,setiawangsa,
wangsa maju,melawati...
tkpyh dh p kt jln TAR nun...
dh ada cawangan br buka kt kawasan skitar
tp tk dinyatakan plak wangsa maju seksyen brp
saper2 yg dk wangsa maju ada tk yg dh terjah??
sila inform lokasinya kt mn???
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
dpt selai ARIANI
actually bkn aku bli
tp org bg sempena busday aku
saper lg kalo bkn geng bachelor si watie
lama tk jmpe so lmbt la die bg adiah busday

**1st time ada koleksi tudung ARIANI
aku mmg tk pernh bli tudung mhl2

ni plak adiah time aku
menang top komentar kt blog die aritu

**tq watie for the gift

8 comments:

  1. cantik ah hadiah mng top comentor tu..

    ReplyDelete
  2. yer ker dah ada ariani baru..sekarang sale kan?

    ReplyDelete
  3. x pernah ada tudung ariani dan seumpamanya :p hubby tak suka..huhu

    ReplyDelete
  4. kty pun x beli tudung memahai..
    hadiah top comentor tu cantik

    ReplyDelete
  5. ada nampak kedai nye hari tu....area opposite k4 tu...yg ada manjaku , maybank semua tu tp row first sekali yg ngadap wangsa walk tu......kiranya row belakang maybank.....tak reti plak nak explain......tp area tu lah

    ReplyDelete
  6. hadiah top komentator tu menarik sgt..

    ReplyDelete
  7. huhu kta jalan TAR punya tudung sudahhhh

    ReplyDelete
  8. betul mama safiyyah ckp tu... belakang maybank... dkt dgn rounbabout kecik yg ada pondok polis tu....

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...