Followers MamaTisya

Monday, April 8, 2019

celebrates birthday MamaTisya @Ryndu Hot & Grill, Wangsa Maju


APRIL adalah bulan birthday aku...aku akan update entry birthday aku 
yg thn2 sudah yg tk sempat update...bz benor mamatisya smp lupa update kn
almaklum la byk sgt entry dlm draft :-p
entry birthday vacation pn bila ntah nk update...
tgu je la korang...bila aku kelapangan ...aku update ye :-p


biasa time busday hubbyku tanya nk mkn apa
so aku nk mkn menu western
ada beberapa restoran hubbyku cadangkan
tp kitorang pegi yg kt kawasan sekitar je la


1st time celebrates lps aku blk kj...biasa celebrates weekend kan
sbb thn 2017 birthday aku jatuh ari rabu
smp umh lebih kurang 6 lebih juga la...hubby & tisya dh siap..trus kami ke restoran
abaikan muka birthday girl tk brp ok sbb blk kj trus pi makan kn :-p


byk juga pilihan menu


pilihan dessert & air


ada set promo juga


air aku Ryndu Strawberrylicious
hubbyku minum Ice Lemon Tea...tisya air kosong je die


Mixed Grill Sizzling


kemain meriah menu hubbyku..ada chicken, beef & lamb
side dishes ada salad & corn



set hubbyku tu free air & brownies


birthday girl dgn menunya


lamb chop


anakdara semestinya menu fav


spaghetti carbonara


my little family



ada surpriseeeeee...
siap nyanyi2...maluuuuu ...haha...nasibaik tk rmi org


ptt la hubbyku ajak pegi ari kejadian juga
sbb biasanya kitorang akan tgu weekend la
tk pernh celebrates lps blk kj sbb tau lewat blk
kt sini rupanya if korang mkn sini dan jatuh pd hari birthday
mmg akan dpt complimentary brownies with aiskrim ni


anakdara tk sbr nk mkn aiskrim tu


tq husband....


kitorang mkn aritu time Happy Hour so masa byr dpt 10% diskaun lg

tp promo yg aku update ni masa April 2017....yg terkini aku tk pasti la


11 comments:

  1. Wow..simple tapi best..ok next untuk 2018 seterusnya 2019.

    ReplyDelete
  2. betul punya lama kak baru update...hahahaha...Tisya pun kecik lahaiii tgk...LOL

    ReplyDelete
  3. wah bestnya...dah lama x makan western ni...teringin plak nak gi mencari malam kang...hihihihi

    ReplyDelete
  4. Berdebar2 tunggu 26 April nanti........

    ReplyDelete
  5. Bestnyaaa....SA nyer birthday mmg dh bertahun2 x sambut la...x tau dh rasa cane sambut bday

    ReplyDelete
  6. baru buat surprise candle lite dinner birthday husband akak kat sini..hehe..menu best, ada brownies, harga pun mur mur..masa dorang antar brownies for bday boy, siap nyanyi2 satu kedai lagi..malu japp..hihi

    ReplyDelete
  7. Lama sungguh trobeknya tu hihi....Kita sama bulan bezdaylah MT...
    Nak wish bezday belum sampai lagi tarikhnya utk tahun ni hihi....Tu diaa bukan main mengancamk lagi menu Bezday girl

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...