Followers MamaTisya

Tuesday, October 15, 2019

visit Baby Salma




tisya tk sbr nk jmpa cousin baru


Baby Salma lahir 16 Julai 2019 secara normal 
kt Hospital Tengku Ampuan Rahimah..berat baby 2.6kg
time pi visit ni usianya baru 12 hari


mmg tido je baby Salma


tisya & cousin..kaka2 pd baby Salma


adik ipar aku beli aiskrim..suka la bdk2 ni


tisya & cousin kemain layan aiskrim


menu ptg tu ..layan cempedak goreng panas2222


maktang yg tudung hitam tu
belah family aku kiranya cucu yg ke-12


sebelum blk makmertua adik aku bagi buah cempedak ni
die bw dr kebun die kt kedah
kebetulan mlm tu plak ada bola piala FA final kedah vs perak
saje la kt ig story aku buat poll tu...tanya followers sokong mana
aku dpt cempedak dr kedah so aku sokong la kedah
tgk2 rezeki kedah menang :)


6 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...