Followers MamaTisya

Monday, September 14, 2020

ALYA BATRISYIA #Sweet13 & Father's Day Celebration




salam uolsss.....rindu nya blog...mmg bz btul skarang...
nk update entry pn payah...apa ntah lg nk jenguk blog kwn2...
tp pelan2 la aku update mn sempat..byk entry throwback je la...
sejak pindah opis ni..cpt btul masa berlalu...tgk2 dh lunch..lps tu tup2 dh nk blk...
dh blk umh mmg idokla nk buka laptop kn
lps isyak pn dh lena...cpt ngantuk...ikutkn byk je cite nk abadikan kt blog ni...
dan skarang aku dh start kena outstation blk...
punya la lama aku tk outstation kn...xsilap aku last aku outstation 2017
sape yg follow aku kt media social tau la yg aku br blk dr outstation lastweek...
okla arini nk update entry small birthday celebration ankdara ni



20 June 2020 ~ Small celebration birthday
13thn dh usianya...tp bila dh meningkat remaja ni
mcm2 kerenahnya...die lebih rapat ngan ayahnya...yele maknya garang skit :-p




dari awal tahun,  tisya ckp thn ni birthday nk celebrate ngan kwn2
 tp disebabkan covid19 tkdpt la jemput ramai2, dia ckp 2 org bff je dia ajak..
last buat birthday party masa umur dia 9thn thn 2016 sbb biasanya time birthday, kami pi holiday
tp sbb pkp tk bole nk ke mana2..stay at home kn

   

birthday girl tgh dimakeupkn ...kerlas kecik2 dh ada MUA :)


ni la MUA cilik.... cousin tisya


birthday girl lps dh makeup 


 Menu of the day : Nasi Arab Kambing, Sos Salsa & Salatoh by Chef husband
kek birthdat dari SR ~  semestinya Chocolate Indulgence, 
Blueberry Cheestart order dr kwn aku, Karipap Pusing Daging -mama bawa
Murtabak Ayam & Daging adik ipar bawa
Nuggets cicah sos cheese , air kotak pran juice 













Alhamdulillah, majlis berjalan lancar 
Insya allah ada rezeki thn dpn bole jemput ramai lagi kwn2 tisya
musim pkp mmg tkleh ramai2 kn..ni pn ipar duai , parent aku ngan 2 bff..mmg limited


biras plak beli aiskrim fav tisya
masa tu belum byk lg ada jual aiskrim tealive ni
ni biras beli kt petrol pam shell
tisya kn pencinta tealive tp aku suka lagi air dari aiskrim ni


tisya with Tok Pa, Umie & Ciksu
v
v

v
v
v
v
v
v

v
v
v
v
v
v
v
v
v

v
v
v
v

v
v
v
v
v

v
v
v
v
v
v
v

v
v
v
v

v
v
v

v
v

v

v
v
dh alang2 esoknya tu Father's day so celebrates skali la time busday tisya tu


My Papa


blueberry cheese tart sempena father's day


anak manja ayah


Anak manja Ayah, kalau lapar mlm2 cari Ayah , 
bila outing, kemain tgn xlepas dr Ayah
mkn kt meja dia yg dok sebelah Ayah...mama kena redho 
Father is daughter's first love 

8 comments:

  1. ye tak dinafikan..anak perempuan yang rapat dengan ayahnya insyaallah..akan berada dilandasan yang betul sbb dia mmg dapat kasih sayang dari lelaki. tak perlu nak berboyfriend bagai.

    ReplyDelete
  2. Happy birthday Tisya. Insha Allah aunty doakan Tisya berjaya dunia akhirat =)

    ReplyDelete
  3. happy sweet 13! bestnya makan2, murtabak tu mengancam!

    ReplyDelete
  4. Suka tgok family amy...tunjukkat Dania...dia cakap Tisya untung dapat membesar ngan ayah disisi...dia tak dapat langsung..ayah dia pun tak berapa pedulikan dia..jumpa kalau teringin nak jumpa je..

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...