Followers MamaTisya

Wednesday, December 2, 2020

Doakan untuk adikku Acik♥ ♥ ♥







sabtu lps kt umh parent aku buat solat hajat , bacaan Yassin & doa selamat
smoga dipermudahkan urusan acik, nk bersalin tk lama lg


adik aku mommy-to-be yg pakai telekung kelabu...die dh 37weeks
duedate 20 dec....mohon kwn2 smua doakan utk adikku dipermudahkan bersalin


mama aku masak menu nasi tomato, ayam masak merah, dalca daging & acar


aku buat blueberry muffin, tepung lama dh beli..dh nk expired br hegeh2 nk buat


ni aku order mix cheese tart & kuih tepung boko..org kl panggil boko ubi
mix cheesetart tu ada 5 perisa
lotus biscoff, strawberry, nutella, blueberry & oreo
spt biasa order dr Yati 011-12294034


tisya & cousin tk sbr nk mkn cheesetart tu

9 comments:

  1. In shaa Allah. Mudah-mudahan dipermudahkan proses bersalin. Sukanya saya tengok keharmonian keluarga, berkumpul ramai-ramai solat hajat. Moga ikatan kekeluargaan terus berpanjangan.

    ReplyDelete
  2. Aamiin. Moga lancar urusan melahirkan nanti.

    ReplyDelete
  3. semoga semuanya dipermudahkan... in sya Allah... seronoknya dpt gather2, makan2 mcm ni...

    ReplyDelete
  4. Semoga dipermudahkan buat adik Amy...

    ReplyDelete
  5. Didoakan agar mudah segala urusan adik MT... Terliur tengok nasi tomato tu :D

    ReplyDelete
  6. Moga dipermudahkan bersalinnya nanti.. aminnn... kumpul² dengan family, bestnya

    ReplyDelete
  7. Semoga dipermudahkan segalanya. Aamiin...

    ReplyDelete
  8. Semoga urusan adik bersalin itu dipermudahkan..

    ReplyDelete
  9. Semoga dipermudahkan urusan bersalin buat adik amy. Meriah gathering setonok berkumpul ramai2 kan

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...