Followers MamaTisya

Tuesday, October 31, 2023

Mios Kitchen @Seksyen 13, Shah Alam






jumaat cafe hunting...so kami singgah makan
 di Mios Kitchen @Seksyen 13, Shah Alam
sebelum ni pernah lalu tp tgk full house sbb kami pun dh lewat 
so kali ke-2 dtg...awal skit so meja masih byk yg kosong 


jom tgk menu


 pelbagai menu juga
ada nasi, pasta, grill, set combo



 Chocolate Oreo Iced Blended & Mios Kopi Yop

aku bkn la pencinta kopi...tp saje nk try air kopi tu



Watermelon Juice tp mcm tk rasa sgt jus buah tembikai tu
 mcm lebih pada rasa manis gula...korang tgk air tembikai tu pn tk menarik kn


smua lapar so menu semestinya order nasi


Julia makan Nasi Ayam Penyet 
Cyana makan Nasi Buttermilk Chicken 
Aku makan Nasi Grilled Chicken Mushroom



cawangan Mios Kitchen ni byk juga
more info visit IG mioskitchen_official

kalo tgk kt IG ada promo menu murah serendah rm 4.90
tp bila baca feedback byk yg tk ok dari yg ok




6 comments:

  1. Pernah nampak kat IG...ooo banyak menu rupanya..haah la air tembikai tu nampak kureng..

    ReplyDelete
  2. Harga boleh tahan eh, tengok presentation kurang sket. Mungkin saya expect lebih kot

    ReplyDelete
  3. selalu terasa nak try bila tgk entry amy ni...tp tu lahhh setakat plan ajer tapi lom singgah pun lg

    ReplyDelete
  4. Jus semangka nya 🍉 kebanyakan air ya kak, lalu gula pun banyak. Jadi rasa semangkanya tipis2 saja terasa. Saya sering dapat jus tembikai macam tu 🤣.

    Sayang juga kalo banyak review yg tak oke. Rasanya saya banyak baca tulisan ttg restoran ini dr blog teman2

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...