Followers MamaTisya

Thursday, November 23, 2023

Bila mengantuk.....

 



aku kalau ngantuk mmg bancuh kopi kt opis
baru segar mata ...tp aku bkn pencinta kopi
skali skala bole la minum
kalo minum pasti aku tkleh nk tido awal malam 



ni kisah lastyear , ada bos bagi sudu kayangan ni
die mmg kalau buat kopi guna sudu ni...aritu hilang sudunya so dia beli online kt shopee
katanya tkkan nk bli 1 je so die beli extra...yg extra tu dia bagi la geng2 aku 


rasmi sudu kayangan kacau kopi radix..time ni kat bangunan lama 
sebelum kami pindah bangunan baru aritu



skarang kn smua tgh boikot, mmg kosong je la...
gmbr kelmarin aku snap ni 
time lunch kt vivo pizza tu opposite dgn starbucks





9 comments:

  1. awak kalau ngantuk minum kopi...ammi kalau lapar, kalau teringin, kalau tak teringin pun tetap minum kopi

    ReplyDelete
  2. Kita kalau ngantok... Kene banyak berjalan... Hihihi...

    ReplyDelete
  3. Kadang minum kopi rasa tenang jugak terus ngantuk. Minum untuk healing stress pun ya 😀

    ReplyDelete
  4. SA hari- hari kopi..dh immune dah..even malam minum kopi xdenya tak tido..tido tetap macam biasa

    ReplyDelete
  5. Eh akhir2 ini ntah kenapa saya kalo dah minum kopi malam, dah pasti tak bisa tidur Ampe pagi 🤣🤣. Padahal sebelumnya biasa saja, tetap mengantuk. Haduuuh, untung sudah tak kerja kan. Kalo tak, confirm jadi zombie di office Krn tak tidur semalaman 😄

    Baguus sendok kopi nya. Saya pun nak beli sendok khusus bancuh minuman . Pada hilaaang semua sendok di rumah. Saya rasa anak dan suami sekali pakai langsung buang kot🤭😂

    ReplyDelete
  6. Cakep sendok nya ..sukaaak..lucu😀👍

    ReplyDelete
  7. tgk area jugak sbb ada jer tmpt yg meriah--i gi pavi KL semlm..meriah jer starbucks (nampak tourists, chinese etc)

    ReplyDelete
  8. Semoga mereka yang boikot terus istiqamah dan tidak bermusim...sebab pihak tu...buat keganasan tak pernah henti sejak 75 tahun yang lalu

    ReplyDelete
  9. Starbuck skrg mmg dh kurang sgt2.. Kalau ada pun blh kira dgn jari.. Sudu kayangan auto jdi sedap ke kopi hahaha..

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...