Followers MamaTisya

Wednesday, November 29, 2023

Juala Jumbo Ariani

 



Kisah jumaat lps...ada Jualan Jumbo ARIANI
dulu lot kedainya kecik yg dkt area Jakel yg terbakar tu kt seksyen 7
yg tmpt baru ni seksyen 7 juga cuma depan skit je dr lokasi lama .....lebih besar 


so korang peminat ARIANI bole la grab ....promo smp 3 Dec 2023
di smua cawangan berdekatan....more info visit IG galeriariani


sakan depa shopping...aku pemerhati :-p
aku belek2 juga la tp yg aku berkenan tkde plak size beso ..yg ada size kecik je
utk baju2 tu ada buy 1 free 1..ada rm 50, rm 150
tudung pun ada diskaun juga tp jenis kain licin 
aku tk reti sgt pakai kalau kain licin...nanti muka jd bolatttt :-p



hasil yg di bawa pulang....ketuanya yg paling beso paperbag itu :-p
kayangan belaka depa...aku je marhaen :-p

tp aritu kata depa lama tgu bila time byr sbb ada problem ngan sistem
kena kira manual sbb ada yg tk masuk dlm sistem harga promo
bertabahla kan....tp bertabah lg aku yg menunggu depa shopping:-p



10 comments:

  1. Wah bestnya shopping! Best shopping mcm ni. Rasa mcm dah lama tak shopping kat kedai sebab selalu beli online je.

    ReplyDelete
  2. hiii..sama lah kak kita geng marhaen...kalau sekali sekala beli utk reward sendri boleh la...hihihi

    ReplyDelete
  3. Shopping siapa aje yang x suka..ada orang yg sesuai ngan material ariani ni dan ada yang x sesuai..SA la tu yang x sesuai...muka jadi pelik..last2 tudung beli tu bagi kat adik je

    ReplyDelete
  4. Ariani memang ada peminta dia kan. saya kurang sikit

    ReplyDelete
  5. Oh tak pernah pergi lagi tempat baru dia ni. Tempat lama kat Seksyen 7 tu tahulah kat mana.

    ReplyDelete
  6. suka corak/design tudung ariani tapi material dia tak kena dengan taste sy🤭

    ReplyDelete
  7. masa raya ari tu i ada berkenan baju kurung ariani sbb nmpk zulin pakai/promo, tp tak beli pun sbb harga mahal gak time kuar utk raya tu

    ReplyDelete
  8. Kita sama kak. Tak bisa pakai kerudung yg licin 🤣. Pasti berantakan kalo saya, dan tak cocok di wajah juga.

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...