Followers MamaTisya

Thursday, March 14, 2024

Dendeng Nyet Berapi ~ bukan senang nak battle :-p


 

Bukan senang nk battle Dendeng Nyet Berapi Khairul Aming
 nasibaik adik aku dpt bli akhir Feb aritu...bole la kakaknya ngaso2 😁
aku ckp nape tk beli lebih ...katanya dpt beli 2pack je...max 6 pack

utk tekak aku sedap dan aku bole mkn 

aku mmg tk mkn pedas 
tu psl Sambal Nyet Khairul Aming aku tkleh mkn 🌢️πŸ”₯






dh pesan kt adik aku , soh die beli lg ....
aku aritu siap set alarm tp 1 saat dh sold out

sbb kt shopee dh ada 2 slot time utk beli (10 pagi & 1 ptg)
by pukul 10 trus aku klik & nk byr tp kuar sold out
setiap slot tk silap ada 2000 pack..


kalo tgk org masak dendeng daging nya berketul2
yg ni dagingnya terlerai ...skali tgk mcm ala2 serunding la
mkn ngan nasi panas2 ada telur mata gedik...mantopppp


tp mcm aku ckp la....utk yg suka mkn pedas...mmg tk rasa apa sgt la
sbb tahap kepedasan tu hujung2 utk aku yg tk mkn pedas sgt

so utk yg suka mkn pedas...sure akan komen tk brp kick...

sedap ni subjective..ikut tekak masing2...tekak aku sedap
tekak org lain...sila la cuba sendiri




10 comments:

  1. sesuai untuk sahur.. xyah beria-ria masak.. :D

    ReplyDelete
  2. i belum berjaya battle, dh try sekali kat shopee, memang sold out within few seconds jer...tp i dh order dgn reseller wpun double the price, dan lom dpt lagi pun niiiii

    ReplyDelete
  3. Fuhhh berjaya juga sis battle, OM sampai skrg tak rasa lagi sambal nyet dgn produk terbaru ni

    ReplyDelete
  4. Memang cepat sangat KA punya dendeng sold out.

    ReplyDelete
  5. Dua kali tunggu nak battle dendeng nyet ni ..dua² melepas .. So tak da rezeki nk rasa dendeng nyet . Tapi ramai yg review tahap kepedasan tu sederhana jerr

    ReplyDelete
  6. bilaa dapat merasa
    hehehe
    sambal nyet pun
    itu pun kazen beli so dapat laa saya mkn
    ngam laa dgn tekak
    tak berapa pedas tapi masih ada rasa sedap
    yang ni harap2 dpt laa mkn x lama lagi hahaha

    ReplyDelete
  7. Ya Allah kenapa yg sedap2 nih semua battle utk dapatkan? 🀣🀣🀣. Saya yg bukan orang sana, susah nak beli kalo nanti ke Malaysia πŸ˜…πŸ˜„. Kliatan sedap , apalagi saya pun suka dendeng, terlebih jika pedas 😍

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...