Followers MamaTisya

Thursday, March 21, 2024

Nasi Arab Palestine @ Keramat Au3 yang viral



moh la balik, cuaca panas btul 🌞 

Husband ckp tak payah masak...
Kita try beli Nasi Arab Palestine yg viral 


bila dh masuk dkt Tiktok & IG KL Foodie, mmg viral la
full video bole tgk di SINI

rupanya MIL & SIL dh pernah makan Nasi Arab Palestine ni 
sebelum viral lagi...aku br nk merasa 5 Ramadhan aritu



time smp 3.30pm tkde la ramai org lagi yg tapau..
lokasinya tepi jalan je kt Keramat AU3


husband dia yg dlm video tu tp dia bz di dapor
sementara tgu staff siapkan menu yg aku order
 so kita posing dgn wife dia

wife dia ckp bila dh viral ramai la yg dtg
husbandnya asal dr Gaza tp kawin ngan org malaysia 
dlm video tu update dh 13tahun kt M'sia 



selain nasi arab ada juga jual shawarma


beli 1 pack chicken mandy & 2 pack lamb mandy


tisya punya chicken mandy


portion nasi byk...kiranya time berbuka tu aku share je ngan tisya
so ada la extra nasi, tisya mkn time sahur


yg lamb ni aku & husband punya



ni la harganya...so korang yg berdekatan dgn Keramat Au3, bole la try

7 comments:

  1. Oh pernah nampak orang share video kat fb ni. Portion pun nampak banyak.

    ReplyDelete
  2. wahhhh byk portion nasi tu, kalau ana kena kongsi baru blh habes hehe

    ReplyDelete
  3. i mcm craving shawarma la plak hahahha

    ReplyDelete
  4. Aduhhhh...sedpanyaaa....agak2 food panda bleh ke...hahahha....

    ReplyDelete
  5. Aisssh nanti Juli saat ke KL semoga bisa makan di sini. Ada memang videonya saya lihat kak. Krn saya follow juga KL foodie tuh. Nampak sedaaap memang 😍😍

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...