Followers MamaTisya

Tuesday, August 9, 2011

Pasar Ramadhan #1


akhirnya aku jejak jua ke psr ramadhan pd ari ke-5
kalo p pasar ramadhan ni kena kawal nafsu
jgn bli ikut nafsu:-p
tgk smua makanan terliur...
nasibaik nafsu aku bole kawal lg
skit je aku bli

ikan keli goreng rempah
rm 3.00
kt umh inlaw aku, diorang tk mkn ikan keli
hubbyku pn ikut mood gk mkn
so mcm lama je tk mkn ikan keli
aku bli la sekor utk aku
mmg fav aku ni...yum2

pastu bli 2 jenis kuih
popia goreng & tepung pelita

5 biji rm 2.00

dh naik rege 6 biji rm 3
dlu 5 biji rm2

yg ni MIL masak pepahat@siput buluh


biasa aku p pasar ramadhan dkt ngan umh je
dkt keramat ni...

**korang slalu abis brp byk blanje
kalo bli juadah di pasar ramadhan???

7 comments:

  1. heee klu dulu2 pergi baazar mmg byk jgk habis duit. now mmg kena kawal nafsu sbb tak semua yg nmpk sedap dkt mata sedap jgk dkt tekak :P

    ReplyDelete
  2. tahun ni ramadhan ke-9 belom lagi jejak bazaar..harap2 tahun ni x kot...

    ReplyDelete
  3. aku tahun nie kureng la gie param..hari tu pegi sakan aku shopping...

    ReplyDelete
  4. terliur tengok pepahat tu, tak pernah makan..

    ReplyDelete
  5. keli percik lagi sedap...
    yumm.. yum... yum...

    ReplyDelete
  6. biasanya na beli popia je kat bazaar..tuh pon hubby yang g beli.maalas nak berasak-asak..pening kpale..

    Pepahat tuh ape kak amy??

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...