Followers MamaTisya

Thursday, August 11, 2011

Pasar Ramadhan #2


isnin lps ke pasar ramadhan
kalini hubbyku ajak p jauh skit
kt area wangsa melawati

kalo bli lauk sure aku suka sgt cr ikan keli
aritu pn aku bli gk ikan keli tp yg goreng
kalini aku bli yg bakar rm5.00

ni daging itam..patutnya mkn ngan nasi beriani
tp kami bli lauk je tk bli nasi beriani
1 ketul 2.50 bli 2 ketul
mula2 die ckp rm3
tp dh nk kul 7 dh kn so die bg diskaun

misi utama nk bli MD Putu Bambu World ni
1 bekas tu rm2.50
cz b4 tu adik ipar aku yg bli
so hubbyku dh teringin
tu yg p cr gk tu....

air tebu ni rm 3.50
nasibaik tkde serdak..
certain air tebu tu kalo minum rs serdaknya
bahaya leh batuk2



**psr ramadhan wangsa melawati tu
kiranye mmg tmpt kete lalu lalang
kiranye mcm gerai2 tepi jln la
so kena ati2 la tgk kenderaan yg byk
tgh jln2 tgk lauk2, aku nmpk 1 kete ni
mcm artis yg tgh drive cz die buka tingkap kete
so aku tgk btul2 rupanye Azwan Ali

7 comments:

  1. aku sukak ikan keli!!! aku sukak ikan keli!!!!!!

    ReplyDelete
  2. lama xmkn putu bambu..kat kl tempat mkn byk..rajin xrajin je nak jln kan..

    ReplyDelete
  3. wowww..ikan keli..mujur xde kepala..hehehhe...

    air tebu?? na mmg tak suka air tebu..hehehe

    ReplyDelete
  4. putu bambu tu mmg pemes kt wangsa melawati
    sedap x? xpenah try

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...