Followers MamaTisya

Monday, September 12, 2011

jumpa blogger @Kenny Roger's


tk sangka rupanya opis kami dekat je
so apa lg...kita ngedate la:)
actually blogger ini slh seorang pemenang
duit raya giveaway yg aku buat aritu

so dh alang2 dkt tu... aku bg duit raya tu by hand
& sambil lunch skali..leh sembang pjgggg


amiey punye

aku punye amik set 1/4 chicken
makin kecik ayamnye
pastu xsedap plak arini
cz ayamnye keras & kering
so tk abis aku mkn
jarang aku tk abis mkn ni:-p

nama panggilan sama ngan aku jugak-amiey
tp die panggil aku - eryn
aku kn byk nama:-p

gmbr tuan umh pn wajib ada

ingt nk order dessert ni tp perut dh kenyang




sempat posing berdua b4 blk...
kwn amiey tlg snap kn
even br je jmpa tp mcm dh lama kenal
cz mcm2 di borakkn
tq amiey bg duit raya kt tisya



**ada lg nk ngedate ngan blogger yg kj kt UOA plak:)

10 comments:

  1. huhu ehhh lpa ada snap gmbar kt kenny gak :p

    cek amik ye gmbar sorang tu huhuhu

    ReplyDelete
  2. aritu jumpe amiey tp xamek gambo hehehe
    lgpun time tu sememeh muke pon xberbedak hehee

    ReplyDelete
  3. huh nana - itula pasal ngan kta pun sememh gak ..anak2 tak mau berenggang hahahah..takpa next time kta jumpa lagi ye nana

    ReplyDelete
  4. n3 yg sama hari ni ngan amiey.. bestkan dpt jumper blogger.. nureen pon ada tp lusa baru n3kan

    ReplyDelete
  5. saya!! saya!! lepas ni yg kerje kt UOA.. hihihi

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...