Followers MamaTisya

Wednesday, April 18, 2012

Rawang Burger Bakar.....tkpayah beratur berjam222222 :)


salam uolsss ...pg ni nk citer psl
 FENOMENA BURGER BAKAR
hah fenomena gtu..hehehe
aku dh pernah dgr b4 masuk JJCM lg
bila dgr kena bratur berjam2222 tu yg lemah skit :-p
tp rezeki aku aritu dpt gk merasa mkn RAWANG BURGER BAKAR
 dan yg paling best aku tkpyh beratur berjam222222 ...sukaaaaaaaaa :)
hah mcm mana aku tkpyh beratur???
actually nana ada menang contest thru FB Rawang burger bakar
die dpt mkn percuma utk 5org tanpa perlu beratur
so dh alang2 die menang, aku soh die tapau utk aku...
kalah org pregnant ngidam nk mkn....hahaha
nasibaik bole tapau...lgpn umh kitorang kn dkt .... :)


kalo smlm aku citer KAIN OMBAK RINDU...
kalini BURGER OMBAK RINDU plak...
mmg dasyat penangan filem OMBAK RINDU :-p
aku 1st time mkn la burger yg jenis bakar ni..
dagingnye tebal dr yg biasa aku mkn  tu...
mmg sedap tp bak kata nana die kering skit...

gmbr dr blog nana ...daging burger yg tgh di bakar..
diorang bakar guna arang tu psl lama prosesnye....


ni antara menu lain yg korang leh order....
so kalo saper2 nk try rawang burger bakar ni 
terletak dkt wangsamaju bkn kt rawang tau...
dkt dlm ARENA CAFE sederet ngan NZ & Affin Bank...
aku mula2 dgr aritu ingtkn kt rawang rupanye tidak..
so korang jgn confuse tau...



**saper2 yg nk merasa ..kena sbr menunggu ye...
tp kalo tk brp gigih nk tgu..bli je la burger biasa..hehehe....
anyway tq utk nana tlg tapau utk aku BURGER OMBAK RINDU...
cz burger bakar kaw kaw nana ckp lebihkurang je ..
beza dagingnye lg tebal....
tp aku xrs nk try memandangkn kena tgu berjam222...
tgu la fenomena burger bakar ni reda..
mayb tk rmi dh org Q kot..hehehe....
lpsni nk try burger bobby lak  :)

**nana bg tips sila pegi time ujan cz tk rmi org nk Q tgh2 ujan:-p

10 comments:

  1. tak pernah rasa lagi...pasal nak beratur yg tak koser!!

    ReplyDelete
  2. hhaha...klw bk q pjg mmg malasla
    pasni try kat that litle gerai plak situ pon ada beger ni

    ReplyDelete
  3. dasyat penangan Ombak Rindu. Sikit lagi Burger Aaron Aziz ke plak kang..haha =P

    By the way nampak sedap. nyummm3...

    Haritu lalu kat area kaw kaw burger bakar tu. Giler ramai org. Mmg gigih diorang Q. huhu.

    Kite tunngu rede lah baru rase. hehe

    ReplyDelete
  4. mmg fenomena abes la...
    saya baru skali pegi, taktau nak pegi lagi ke tak, haha!

    takpe, tggu fenomena reda dulu, hehe

    ReplyDelete
  5. itulah..hajat hati cam teringin, tp tak larat nak batur panjang.

    ReplyDelete
  6. Rawang Burger bakar dah nak bukak cawangan dekat USJ 9.

    ReplyDelete
  7. memang fenomena burger ni skang kan? mmg nampak sgt mabelesss..apakan daya,,ku jauh disiniiiii

    ReplyDelete
  8. kalau xnak beratur panjang boleh pegi dekat cawangan terbaru rawang burger bakar berdekatan Putra LRT Wangsa Maju & Jaya Jusco.. Terbaikkkkkkk

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...