Followers MamaTisya

Wednesday, December 5, 2018

Aiskrim SOLERO MANGGA


hah bila tekak perit ..nk cari aiskrim
tgk2 ada SOLERO MANGGA  yg br ni...moh la try


biasa sebelum ni mkn yg hijau kn...yg perisa LIME...kalini kita try MANGGA plak


sedap...aku suka yg mangga ni compare ngan lime sbb lime masam kan hehe

korang dh try ke SOLERO MANGGA baru ni???

10 comments:

  1. Wahh ada selero mangga pulak, nak try lah nanti. Selalu makan yang lime tu aje. Heheh.

    ReplyDelete
  2. Tak pernah makan lagi..selalu memang amik yang Lime...

    ReplyDelete
  3. Fuhhh mcm tau je juju suka mangga...ish mengiurkan la...nanti nak cuba hahaha

    ReplyDelete
  4. Wah.. solero baru..Mangga lak tu.. Nak cari juga.. tq share sis..

    ReplyDelete
  5. Fuh terliur pepagi buta ni tengok solero ni

    ReplyDelete
  6. Belum try. Nak cuba lah. Oreo pun x rasa lagi.

    ReplyDelete
  7. Saya berjaya jumpa.. Memang sedap lah sis..

    ReplyDelete
  8. mcm best ni..dah la feveret mangga2 ni...nak cari la nnti...

    ReplyDelete
  9. Tak penah Rasa lagi ninmesti sedap mcm solero yg lain kan

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...