Followers MamaTisya

Thursday, February 28, 2019

Shopping vs Makan


lunch slalunya aku ni jrg kuar sbbnya samada aku dh order menu kt group lunch box
ataupun aku dh kenyang bfast berat
tp kalau pg tk mkn nasi or aku tkde order menu dr lunch box...mmg aku follow la geng kuar


lokasi biasanya aeon or giant sbb geng lain ni slalunya jrg mkn ..tp nk bli brg kt supermarket
so aku aritu mkn dgn Ika kt Hot Pindang Kitchen dlm aeon tu


ni ada pilihan menu ..tp aku order menu yg sama la

 

ni menu aku utk kali ke2 ...set nasi ayam kicap palembang
kalini cpt dpt sbb ms aku smp tu tkde org lg...yg 1st time aritu lama skit tgu sbb rmi


teh ais fav ika & cyana


cucur sayur menu makyong cyana
tp kami order siap2 sbb die nk p bli brg kt supermarket
sedap juga..panas2 ni



hah ni la bff aku yg juga tokey #jjbiz
die mmg slalu beli brg time lunch..jrg mkn hehe


makyong ni pn byk juga tu bli brg..penuh troli


dh setel smua..depa br la lepak meja kami


bekalan utk di bawa pulang ke opis haha
bkn smua aku punya..aku punya nescafe ngan famous amos je


 geng kluar lunch tk menetu..kdg ber2 paling skit...paling ramai ber6 la 
tp ber6 selalunya ari jumaat la sbb jumaat lunch break lama kn...jrg2 berlaku dok opis...hehe


4 comments:

  1. SA lunch time kalau malas nak kuar..memang tido..selalu order jer dulu kat group lunch box..sejak mendiet ni...jarang order dan makan buah alas perut dulu..lepas tu tido...kul 1.50 bangun...baru makan..haha..

    ReplyDelete
  2. Best kalau dapat keluar lunch macam nie.. Ada geng yang sporting.. Sambil makan sambil membeli..

    ReplyDelete
  3. hahahaha,,,

    baharu semalam saya makan ayam bakar dan hari ini baca post daging bakar..

    memang best sangat la..

    ReplyDelete
  4. Apesal la Semua makanan tu nampo sgt sedap wuwu

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...