Followers MamaTisya

Tuesday, August 6, 2019

lunch Kambing Bakar @Restoran Cik Tri Sahara, Setia Alam


lunch apa tu uolsss....ni cite lunch ngan adik aku
masa aku pi jenguk umh aku kt setia alam  lps dpt kunci awl thn aritu
so singgah lunch di Restoran Cik Tri Sahara...sbb nk mkn kambing bakar


konsepnya order & byr di kaunter dan jgn lupa no meja


so aku order yg set...air free
 tp bole pilih sirap ngan limau ais tk silap..so aku pilih sirap


tu ada alamatnya if korang nk try pi mkn sini...waze je


lps dh order ..sila tgu makanan smp...walaupun ramai..tkde la lama sgt tgu makanan smp




wajib la posing dlu sebelum mkn


kasi zoom skit kambing bakar ni




adik aku dh tk sbr2 nk mkn



mmg ramai time peak hour


sebelum aku dtg mkn sini..mmg baca review dlu
ramai ckp sedap...dan aku pn mmg suka kambing bakar
tu psl nk try...tp bg tekak aku nk kata sedap sgt tu tkde la
sbb bila mkn kambing bakar tu mcm bau asap api tu terasa sgt

so korang kena la cuba sdiri ..tgk ok ke tk tekak korang

8 comments:

  1. boleh cuba .. laki bini kaki kambing kitorang ni.

    ReplyDelete
  2. harga pon blh tahan.. not bad la..

    ReplyDelete
  3. Sedapnya kambing bakar.. masuk list untuk dicuba.. hehehe

    ReplyDelete
  4. Aroma bakaran tu yang tambah uumpppph.

    ReplyDelete
  5. Tak pergi lagi sahara ni. Banyak jugak portion kambing bakar dia ea. Terliur!!

    ReplyDelete
  6. kalau bau asap kuat sangat spoil juga kak. hilang aroma perapan dan daging tu.

    ReplyDelete
  7. uiiii sedapnyaaaaa... kenapa tak de branch kat sini????

    ReplyDelete
  8. Nampak sedap...kalau sesat ke sini boleh la cuba..

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...