Followers MamaTisya

Thursday, October 22, 2020

Restoran Langgaq Bihun Sup Utara @ AU2 Keramat, KL



ni citer isnin time gangguan air...jwbnya xmasak so tapau je la..smlm kt umh br ada air
rmi juga kwn2 aku yg dtg mkn sini...dkt blkng umh je restoran ni
lama tk singgah sejak2 dh viral ni rmi org tp musim pkpb ni tkde la rmi org



kt sini bkn bihun sup utara je ada...mcm2 lg ada...mmg menu kesukaan org utara la


ni nasi lemak utara color kuning tp ada juga panggil nasi ganja
ni yg bungkus kecik2..ada lauk ayam & daging
fav tisya dlu2 time kecik bila blk dr tadika


hah cuq udang kuah kacang...tp tk sempat lg nk try


satay pn ada


ni ada menu & harga utk rujukan korang
aku pernah order menu bihun sup utara daging & perut, char kuehtiaw & nasi ganja


disebabkan air tkde...lps asar aritu aku dh pi tapau menu utk dinner
korang yg nk try mkn sini..lokasinya berdekatan dgn 
Mahkamah Syariah Daerah Gombak Timur Keramat
takpun korang waze je...pasti smp sini


aritu adik ipar aku order mee goreng sedap..tu psl repeat order lg


mee goreng byk daging mmg sedap la


order juga satay ayam
v
v
v
v
v
v

v
v
v
v
v
v
v
v
v
v

v
v
v

v
v
v
v

v

hah ni throwback thn 2013 gmbr tisya blk tadika dlu...
mesti nk soh beli nasi ganja fav dia..die sorg mkn 2 bungkus

7 comments:

  1. Sedapnya menu2 dia.. Mmrg org utara suka nasi bungkuih kuning mmc tu.. Saya pun suka

    ReplyDelete
  2. Sedapnya coq udang kuah kacang.. mee dia pun nampak sedap

    ReplyDelete
  3. Banyak betul dia prepare makanan. mesti orang ramai suka datang sini kan. Menu pun banyak pilihan tu

    ReplyDelete
  4. X pwrnah lagi makan nasi ganja...mee goreng tu nampak sedap betul.sbb SA mg pencinta mee

    ReplyDelete
  5. tgk sate tu nmpk sedaplah pula👍👍👍

    ReplyDelete
  6. Semua menu tu nampak best.. tak pernah lagi cuba nasi ganja.

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...