Followers MamaTisya

Tuesday, June 6, 2023

5 hari berehat panjangggggggg




lastweek aku mmg dh rasa tk sedap bdn tp masih keje isnin smp rabu
tp ptg rabu tu aku blk awal nk p klinik sbb dh tak tahan sgt, rasa lemah bdn
faktor cuaca pun ye juga.... panas kan skarang
lama aku tk demam smp doktor kata lama tk dtg
last visit Dec 2022 kiranya dkt 6bln juga la br demam ni


ubat2 yg nk kena telan
tekanan darah aritu border line nk ke tinggi
biasa aku tekanan darah rendah ...so doktor nasihat soh aku rehat

mmg rehat btul dr khamis smp jumaat MC lps tu bersambung sabtu & ahad
isnin plak cuti umum birthday Agong
mmg makan, tido..rehat pjg......sian anakdara cuti sekolah tk ke mana pun
biasanya kuar mkn2 or window shopping 
nk plak cuaca panas skarang...lg la tk nak kuar



tp ari ahad aku kena ngadap juga laptop 
sbb nk kena submit report before 5hb
dh lama time cuti tk ngadap laptop
tp sbb lastweek aku MC, so nk tknk terpkasa juga la on laptop
tu psl aku tk suka bila awal bln jatuh dkt weekend
bersambung plak cuti umum sbb report jd kacau bila time cuti

cuti aritu 2 hari ujan lebat....tp bahang masih terasa
alhamdulillah arini kembali bekerja

10 comments:

  1. musim panas ni ramai yg sakit...gws amy

    ReplyDelete
  2. Alahai... semoga cepat sembuh kak... keja keja jugak tp jgn lupa rehat jugak ye

    ReplyDelete
  3. Semoga dikembalikan kesihatannya. Kerja kuat sangat agaknya sampai tekanan darah naik ditambah cuaca panas lagi, kan.

    ReplyDelete
  4. gws! memang faktor cuaca panas boleh buat kita jd tak sihat..i pun tak tahan jugak if cuaca panas berbahang

    ReplyDelete
  5. gws mama tisya.
    musim panas skrg, kena hga kesihatan

    ReplyDelete
  6. musim sekarang ni.. have a good rest & get well soon

    ReplyDelete
  7. Semoga sudah sihat sepenuhnya. Take care 🥰

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...