Followers MamaTisya

Friday, June 16, 2023

Konsert Jilid Akhir ELLA Puteri Kota

 




vkend aritu kan Konsert Ella
rasanya ramai peminat Ratu Rock Ella ni
ke ada yg tk minat???


tp bkn aku la pi tgk konsert cumanya bila tgk kwn2 share video
aku kt umh pun nyanyi sama mcm berada kt konsert :-p
yela rata2 lagu Ella mmg fav belaka



nk plak kelmarin time ujan otw p opis, ada lagu Ella kt radio
so nyanyi la dlm kete...tgk2 Ratu Rock Ella like story aku nyanyi tu ❤ 
dlm video kt bwh ni ada lagu Dua Insan Bercinta yg tu kwn aku share time tgk konsert
lps tu video yg aku nyanyi lagu Sepi Sekuntum Mawar Merah

7 comments:

  1. kalau boleh pergi konsert ella ni mesti lagi excited kan

    ReplyDelete
  2. Saya bukan peminat dan bukan juga tak minat. Tapi bolehlah layan lagu2 Ella.

    Ada jugak kawan-kawan yang pergi dan share video. Memang mantap bertenaga persembahan Ella walaupun umur bukan lagi muda.

    ReplyDelete
  3. Kita cuma suka lagu² Ella, tapi bukan peminat dia. Pelik.. hahaha.

    ReplyDelete
  4. kawan mama pergi, tgk video dia mmg full house la

    ReplyDelete
  5. Ada juga tgk member share video pergi konsert Ella ni ... Memang enjoy semuanya dan persembahan Ella pun katanya sungguh mantap.

    ReplyDelete
  6. Wah.. Ella like story. Mesti satu hari rasa berbunga-bunga di hati. :)

    ReplyDelete
  7. Dah pernah eye to eye dengan ella beberapa tahun lepas...suka tapi bukan fanatic...

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...