Followers MamaTisya

Monday, December 27, 2010

benda yang buat aku KETAGIH wat masa ni:-p

sejak aku dh rs
M.
A.C.A.R.O.N.S
kt HARRODS @KLCC .......lps tu mkn plak yg si nett buat...
aduhai aku rs sgt KETAGIH
giler la mcm ketagih dadah plak:-p

spt yg nett janji nk bg macarons yg die buat
ni la gmbrnye....
filling tu die ltk choc natella
luar tu flavour strawberry..
kalo color tu lg striking PINK lg cun
sgt sedap..serius aku ckp
kalo die buka order, bole la order
korang nmpk tk dlm gmbr tu ada 5biji
patutnye ada 6biji ..mn lg 1 ketul???
tkde rezeki cz terjatuh..rugi2:-p

nett tnye apa beza yg aku mkn macarons kt HARRODS @KLCC ngan die buat
yg HARRODS @KLCC tu tk ranggup mcm biskut
tp bila kunyah tu mcm soft cookies famous amous

tp yg nett punye ni ranggup mcm biskut
lps tu bila kunyah tu ala2 chewing gum...
aduhai tk reti la nk explain
hanya mereka yg dh mkn saje tau...
saje kasi korang jeles...:-p


aku & suziey yg happy dpt macarons FREE
sedondon lak suziey dpt biru, aku dpt pink :)



**smp saat ini aku masih terbyg2 lg
kesedapan macarons ni
giler tul la PENGARUH BLOG ni:-p


13 comments:

  1. adeh...menda ni la yg tgk dlm blog syana dulu kan warne warni tu
    haih pasni klw terjah klcc wajib bli ni hahah
    pengaruh btol la

    ReplyDelete
  2. huwaaaa nak jugak
    wey kalo dia bukak oder btau ye
    haah la yg aku mkn dulu pn rasa soft cookies..
    mcm lg menarik jek nett pny sbb rangup
    nak nak nakkkkkk

    ReplyDelete
  3. tmpah kt nett mesti lg murah dr beli kt harrods kan?hihi

    ReplyDelete
  4. ya betul...sgt sedap net punya macarons..sayangnya semalam tak ada sbb tak jadi tapi semalam memang have fun..sayang ko tak de..tapi nak buat mcm na..tiysa tak sihat...lain kali ek..

    ReplyDelete
  5. mmg dah tul2 ketagih BFF aku ni hah :) pasni beli byk2 wat stok nyah weh....

    ReplyDelete
  6. kat 1 utama ada gak jual...kiosk dia kecik dia jual ngan cheros (makanan yatie chomel pernah try). Kiosk dia dkt ngan new wing depan kedai daiso (kat juga cold storage)...nanti nakk try la huhu

    ReplyDelete
  7. wah bestnya dapat satu sorang, rasa teruja tengok kuih tu warna warni kalo budak2 mesti suka kan, menarik

    ReplyDelete
  8. mamatisya...ada perbezaan rupa betuk antara macaroons dan macarons ni..yang kta dok gile makan ni namanya macarons...adehhhh..die..die..nett tak buat tuk tempahan ke?

    Macarons dan Macaroons berbeza

    ReplyDelete
  9. siyes teringin nak try mcm mana rasanya--sekali tgk nampak mcm baulu hehehhe

    ReplyDelete
  10. haahhahha lawak la ko wei;adeii..sume ko bedal sorang yek? aku pn byk gk mkn..smbiljln ke kete pn sempat ngap sketul:p

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...