Followers MamaTisya

Monday, December 20, 2010

mmg tk sah, kalo tk mkn 2 tmpt ngan geng bachelor


last friday punye citer
friday b4 tu aku tk dpt join depa ngedate kt Midvalley
cz aku EL, tisya demam kn
so kalini aku bentang carpet MERAH (dlm mimpi sajork)
utk geng bachelor dtg ke PAVI:-p
nasibaik tk sesat..penat aku tgu
dh la tensi ngan org PIZZA yg tkmo bg aku pilih seat !!!!
okla tkmo citer pjg...jom layannnnn

apa kena la ngan bdk 2 org ni:-p

tgk aku & suziey..ayu2 gtu...hahaha

bz tul si Nett ngan hp BLUEBERRY tu:-p

ni sengih nk candid or sengih dk tgk aksi2 dlm camera tu:-p

amik set pizza utk 4 org

super supreme

hawaian chicken


**time set smp, suziey ckp mcm tk cukup..
die nk order salad..
tp kitorang pesan jgn tamak nanti membazir...
trus tk jd order...hahahaha
mmg kenyang lps tu kita layan eskrem plak
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
kt mn lg kalo bkn kt Baskin Robbins
depa nk mkn eskrem celup2
tp order yg kecik je
tk order yg beso mcm aku mkn aritu

set ni ada 7biji eskrem + choc
tp yg set ni tkleh pilih2 eskrem
kalo nk pilih2 eskrem kena order ICE CREAM FONDUE
set kecik ni rm 19++

kasi zoom skit...yum2

4 org geng bachelor..bachelor la sgt:-p

now u see...

now u don't :-p


**lps tu ada tmpt lg kami pegi...tguuuuuuuuuuu




14 comments:

  1. kita kan
    klw g makan ngan amrul
    xpenah g makan desert plak kedai lain
    ehhehe
    sebab xleh masuk dah, jgn kata nk g kedai lain, kat piza sendiri tu pun ada desert tp xpenah oder sebab full tank dah
    korang mmg dsat....ni kalau kata kita menang makan kt otel ke.. mmg berbaloi bawa korang hehehe
    haih aiskem br...tingin nk try yg celup2 tu

    ReplyDelete
  2. gbr soup tu aku saje black n white kan ia..pastu kuning2kan ia..hahahaha:p

    ReplyDelete
  3. huwaaa...udah le pose..
    tahan napsu..tahan napsu...wekeke

    ReplyDelete
  4. kat pizza ni mmg tension klu nk plh seat..fra pon baru2 ni hangin gak dgn org pizza..dah buat entry autopublish..k.amy baca lah nnti..eee mmg hangin..

    amboi meriah lah klu geng bechelor ni dh tugede gede

    ReplyDelete
  5. beshh dapat makan gan geng bachelor zaman dolu..tiba2 rasa miss kat kengkawan lama :p

    ReplyDelete
  6. bestnya dapat gathering ngan geng2 blogger..BR memamng meruntun jiwa tul..

    ReplyDelete
  7. nanti ko aimi..nanti ko.....ko tunggu en3 aku yang nie...nextweek...aku kasi ko, suziey, ayu...cerita puas-puas.....aku pastikan en3 aku buat nanti...terkencing-kencing korang baca,....takpe..takpe....minggu nie minggu korang..aku kasi chance......huhuhuhu lalalalala

    ReplyDelete
  8. wahhh lps mkn pizza mkn eksrem plak......dasat2...hehe

    ReplyDelete
  9. bile nk mkn celup kt BR ngan aku ni???

    ReplyDelete
  10. sgt seronok kan ari tu...
    tak sabar nak tgk pic posing2...
    aku mood tak bagus la awal minggu nie..Iris tak sihat lagi..:-(

    ReplyDelete
  11. super supreme..my fav :) syoknya makan2..

    ReplyDelete
  12. sis!!bestnye!!!adoi la..ssh hati kat sini xde nie..ahha

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...