Followers MamaTisya

Thursday, March 10, 2011

ketat perut:)

citer outstation JB aritu
byk lg entry yg tksempt update
tp jgn bosan, byk psl mkn2:)
ok moh layan.....

b4 main menu smp lyn
otak2 & kacang rebus dlu

air limau

air laici

udang goreng butter

kerang rebus

siakap 3 rasa

siakap sweet sour

sotong goreng tepung

ketam black pepper

ketam sambal cili

kailan ikan masin

lala sambal

kupang cili


tomyam campur

v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
kusyuk masing2 menikmati SEAFOOD yg byk sgt
penuh meja...sure KETAT PERUT kn
termasuk la aku:-p




alhamdulillah rezeki org blanje lg :)


**opismates dept aku mmg tau aku blogger
suka snap2 gmbr especially gmbr makanan
that's why la aku bole snap smua gmbr makanan
dgn tenang b4 diorang mkn:-p


**cuba korang teka..agak2 brp ratus kami mkn mlm tu???
tkde adiah..saje suka2..jom teka....


11 comments:

  1. Wah...pemurahnyer member..siap belanja seafood lagi...rasanyer RM600 lebih sket kot...ekekek..tol ker?

    Ps : Cam biasa, i dah klik u nyer Nuff, jom klik2 kay

    ReplyDelete
  2. uihhhhh, sedapnya makan banyak... agak2nya la bape ratus tu mamatiesya..eh, umidanish plak yg tanya balik.. huhu

    ReplyDelete
  3. eryyn..ya allah..lauk pauk tu..buat aku nak fengsan tgk..perut aku didih!!!

    ReplyDelete
  4. ermm..rm150???

    wey kerang rebus tu special la..siap ade sambal ek

    ReplyDelete
  5. kalau g o/s mmg mewah ngan org belanja, dont worry bab2 makan ni :) sdp nya kerang, udah lama tak makan kerang

    ReplyDelete
  6. wah..meriah..mcm2 ada..semua nampak best..
    esok party kat mana?

    ReplyDelete
  7. shodapppppppppppp nyer..siyes terangkat betul menu2 yg dipilih

    ReplyDelete
  8. pergh
    mabeles
    nak2 mkn pree
    lapo eh

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...