Followers MamaTisya

Friday, March 11, 2011

produk utk tambah AIR MANI


tiba2 plak entry aku mcm 18SX..
tau la mlm td mlm jumaat :-p
masing2 lyn 23 cm:)
tp ni bkn aku nk citer psl mlm jumaat or citer lucah
tp aku dpt komen dr GET 1000000
aku pn tktau saperkah die
sila tgk apa yg die komen


"saya nak tanya yang kt google ads pasal tambah air mani 2
bagus ke berapa awak jual"



kt blog aku ni kn ada iklan dr google adsense
actually iklan dr google adsense ni in english
tp bila hubbyku tumpang ltk dlm blog aku ni tukar jd BM
lps tu ada plak iklan yg berunsur 18SX muncul...huhuhuhu
tp bkn bermakna aku yg menjual produk2 itu


bila aku klik GET 1000000
profile not available
di harap pd yg empunye komen tu
jgn ingt kt blog ni ada jual
produk utk tambah AIR MANI
!!!


11 comments:

  1. hahahaha gilerlah ada ke dia igt akk jual

    ReplyDelete
  2. hahaha...tergelak besar baca n3 ni.

    dah tu disebut pula 23cm.mula2 tu mcm krg paham, dh baca 2x baru ler paham...hehehe

    ReplyDelete
  3. kah kah kah...giler ker hapa......ingat ko kaki jual ubat XXX ker?.....sesedap ati dia jer.

    err...betoi ker ko ada jual?

    ReplyDelete
  4. haii..salam kenal..

    orang tu x tau..x paham..x nak tnye dulu..
    haha..main terjah aje...
    lawak antarabangsa niii...keh keh

    ReplyDelete
  5. ahahahhaha..lawak samapi nik gelak guling2..ahahhahahhahahahhahahhahahhaha
    ade ke produk gitu?

    hahahhhhhhahahahahhahahha..lawak betol..
    ahahhaha...

    ahahhahahhahhaha....

    alamak..tak leh benti gelak...
    ahahahahhahhahahhaha

    ahahahhahahhahhahahha


    bongok betul org yang tanya tu (masih tak leh benti gelak..)

    haih..niela jadi bile manusia bertuhankan nafsu tau...

    sian akak kene tanya soalan menggujat pankreas..mesti terkejut samapi terkedu nak jawab..apeda org tuh....haish...

    hahahhahha

    (sorry..banyak sangat gelak..tak tahan nak gelak..asyik terbayang satuorg lelaki bododh yang tanya soalan spastik gile)...hahahha

    ReplyDelete
  6. hahahahha
    adoila
    lawak sungguh
    gile seks orang ni kekekeke

    ReplyDelete
  7. hahhaaa..kelakar..gilo ke apeee !!hahhaaaaa

    ReplyDelete
  8. hhahahaha ingatkan betul uols jual produk tu hehehe

    ReplyDelete
  9. nak beli gak.. ade ke jual?
    uhuhuhuhuh
    tu spam je kak..

    ReplyDelete
  10. hahahaah.. punye banyak website yang ade tulis "isteri bahagia bla bla bla kat sini jugak dia nak landing tanya soalan maut tu hehe.. harap2 dia dapat cari jawapan dah

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...