Followers MamaTisya

Tuesday, March 22, 2011

seminar @JB


sambung lg entry JB....jgn bosan tau
ada yg tnye aku p kursus or p mkn2
cz byk entry aku mkn2 kt JB:-p
actually bkn aku p kursus
tp aku urusetia seminar
so mkn2 tu org blanje + mkn kt hotel:)
kalo tk caya meh nk tayang aku buat kj plak sbg urusetia:-p


bole tahan byk gk bilik seminar

aku kena pastikan smua berjln lancar dr segi sound check,
slide LCD utk penceramah, mikrofon dan mcm2 lg

b4 tetamu VIP dk kt sofa tu
aku rasmi dlu:)

posing lg b4 menunggu ketibaan peserta2 seminar

sebahagian peserta seminar
tgh menunggu kehadiran tetamu VIP

3 tetamu VIP
yg kiri bj biru tu bos aku
yg tgh tu Pengerusi Pemborong
yg bj putih tu Pemborong yg blanje kami mkn kt Melaka

slh seorng penceramah tgh melayan pertanyaan dr pemborong

smua peserta bergmbr kenangan
kt JB lebihkurang 30 org
tk seramai mcm kt SACC lebihkurang 70 org


**alhamdulillah smua berjln lancar..next location kt Sabah plak....



**kalo korang prasan bj aku sama je time seminar kt SACC
cz tu bj uniform BERNAS
so kalo ada event mcmni, mmg pki uniform la
stiap staff dpt FREE 2 pasang



5 comments:

  1. wah bestnya amy, kita tak pernah pi seminar...hu...hu...

    ReplyDelete
  2. HUHU...tak jumpa pun masa eryn datang JB....next time ok...

    ReplyDelete
  3. wei..macam ayat aku jer...yg awal tu..gurau tau..bukan boring baca pun...sebenarnya jelous sbb banyak sgt pic makanan sedap2...he he he..
    aku pernahs eklai je jadi urusetia kursus/ seminar mcm nie..paling busy time pendaftaran la...pas tu ada lagi buat .juah2 lagi..tapi sbb dah ada anak, susah sikit la nak follow..

    ReplyDelete
  4. best jugak ek... seminar ni pun rasanye bagus.. erm.. best nye dpt jenjalan selalu mcm nih kan.. jd urusetia pun best gak

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...