Followers MamaTisya

Monday, April 18, 2011

eve de beaute


ingt tk aku bli pakej spa murah kt
so last week aku pegi manjakan diri di spa itu

mula2 cr tersesat jugak
cz byk sgt shop lots kn
tp jumpa gk akhirnya

aku adalah customer pertama aritu
aku booking kul 12pm
tp aku smp lewat 30 minit cz ada hal
lps dh tunjuk voucher, kita tukar bj dlu
mula2 body scrub then berendam dlm jakuzi,

byk buih2 lps tu ada lampu colorful mcm disco plak rs
air dlm tu mcm mengurut2
lps tu kalo nk add on apa ntah, aku lupa
tp kena byr rm12...so aku ckp tkmo add on
(mls nk tmbh2 byr lg:-p)

bilik couple
lps dh abis berendam dlm jakuzi
next ltk batu panas kt atas bdn
(blkng ye..bkn belah dpn :-p)
tp dilapik ngan towel....1st time aku p spa yg ada hot stone ni
lps tu sambil2 bdn diurut ngan batu panas itu..sgt best
lps tu urut bdn lg ngan lavender oil
sgt nyaman....rs nk tdo je....


lps dh abis sessi spa
di bw ke 1 bilik utk minum tea..aku tksuka:-p
pastu diorang ada tawarkan pakej lain
kalo korang berminat bole la bli
aku dh nyaris2 nk bli tp masih kuatkn iman...hehehe


so utk next visit dpt la diskaun 20% voucher ni
tp kalo korang booking trus aritu leh dpt 50% diskaun
so pilihan di tgn anda...:)

ni bilik utk single + jakuzi

yg ni single jugak tp tanpa jakuzi


**kt sini jakuzinye kecik so kalo saper2 yg p couple
time jakuzi tu asing2 ...

**aku suka part hot stone tu...even panas tp legaaa rs...
bila penat bekerja pastu dpt massage2 camgini mmg best


**ada yg tnye pakejnye.....mmg murah & berbaloi2

RM36 instead of RM168 for a
Jacuzzi Spa +
Full Body Scrub +
Hot Stone Back Massage +
Aromatherapy Full Body Massage


11 comments:

  1. wah bestnya memanjakan diri setelah kepenatan bekerja...berapa peratus markahnya nak bagi kat SPA ni amy?

    ReplyDelete
  2. wah...bestnya....macam cantik tempat dia walaupun nampak kecil...



    New Entry: SHOPHOUSES + STADIUM + PREDUENTIAL = PENING

    ReplyDelete
  3. wawaawaaaa
    tak sabar
    tp laki aku cuak sbb sorg2
    hahaa

    ReplyDelete
  4. beshkan dpt manjakan diri bila laa saya dpt g tpt gini..ada bby yg minum susu cap gtg kena cari time yg tbaik kan hehehe

    ReplyDelete
  5. ni kiranya akk gi dgn husband la kan?ke amik pakej sorg je? tk pnh lg rsa manjakan diri kt spa..penah lulur dlu pon msa nak naik pelamin je..hihi

    ReplyDelete
  6. best kan dpt manja2 kan diri..patutnya psa2 kat kl nie knea bg harga murah2 n layann tip top baru smue kaum wanita nak pi hehehhe

    ReplyDelete
  7. haaa..n3 yg aku tunggu2,hahaha,lah/.besar tu je jakuzinye,xdapekla nk main siram2 air cenggini,
    nk g gak dlm bln 5 la kot

    ReplyDelete
  8. mmg murah gile
    berbaloi amek pakej ni

    ReplyDelete
  9. wah.gi sp ye ko....aku memang malas bab2 mcm nie...

    ReplyDelete
  10. heheh..me pon ada beli gak..tak sabar nak berspa bila balik bulan 6 nanti..

    Blogshop kami :Nak cari handbag LV, Longchamp, souvenir? Meh klik sini

    Jom skodeng :Belog Kami : Notre Belle Histoire

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...