Followers MamaTisya

Friday, April 15, 2011

school tisya


lebihkurang 1bln++ tisya ke school
so br2 ni aku br sempt snap gmbr school nye

nama school nye
TADIKA AUZA



school dr 8.30am -12.30pm
lps abis school die ke nurseri situ gk la
so ptg dlm 5.30pm amik die la
school + nurseri = rm350 tiap2 bln

sian gk kt tisya cz pagi2 dh kena bgn awal
even school start kul 8.30am
tp aku slalu antar 7am melainkan kalo aku meeting kt luar
so dlm kul 8am br antar
sejak p school, mlm2 tisya tdo awal
cz aku dh pesan
" tisya kena tdo awal, nanti esok pg nk p school"
sebab b4 aku antar p school, mmg die slalu tdo lewat
kdg2 aku dh tdo, die tk tdo lg
tp skrang sejak bln 3 ...tidak lg tdo lewat...

yg menarik perhatian tisya
cz schoolnye ada color PINK:)
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
time start msk school bln 3 aritu
uniform blum dpt lg
so akhir bln 3 br dpt
so ni la gmbr tisya ngan uniform school



melompat lebih tgi tp tk brp tgi..hehehe


kt blkng uniform ada tulis nama school
TADIKA AUZA

alhamdulillah dh 1bln++ tisya ke school
nmpk die ok...teacher pn ckp die friendly...
blajar mcm2..blk umh sure dk bercite aje

pg2 kena nyanyi lagu Negaraku
klakar plak aku dgr tisya nyanyi..hehehe
bc doa mkn...pki bj sendiri..mkn sendiri, blajar solat
kiranye tisya dh berdikari...kalo kt umh rmi manjakn die kn

tp yg aku tk suka... kalo ada kwn2 kt school tu buat hal
cthnye br2 ni aku tgk ada calar kt leher
tp time tu dh kt umh..aku tnye tisya saper buat
die ckp aliff buat (sambil tunjuk tgn mcm cekik..huhuhu)
esoknye aku dh ckp kt teacher die psl bdk aliff tu

ada gk yg suka tolak tisya...tisya kn jenis tk lawan blk
bila aku tnye naper tk ckp kt teacher
tisya jwb..."icha kn baik..."
aduhai anak aku ni...

ari2 aku pesan..kalo saper buat die, ckp kt teacher
kalo blk ptg2 sure aku check kot2 ada lebam2 ke

**korang yg antar ank ke school/nurseri..
ada tk tnye mcm2... mcm ak tu..ke tgu ank tu citer ...huhuhu

lg 1... sejak dk nurseri ni, die slalu gk selsema
yela dh bercampur ngan rmi bdk2 kn...
dlu dk ngan mamaku dlm sethn rsnye 1-2 x je selsema
ni br 1bln++ rsnye dh 3-4x selsema...huhuhu

thn ni bln 6 nanti tisya 4thn
ingt nk buat busday kt school
tgk la camner..br planning....


10 comments:

  1. suka sgt tgk gelagat tisya dpn camera.mcm2!!!

    ReplyDelete
  2. spjg 3bln aku anta ank aku ke taska+tadika..nabihah pnh skali le smpai kt taska tu cikgu cpt2 bitau dia jatuh..so biru aku tngok kt dagu nye..but dono la maby jatuh bertolak..but aku let it go je le..sbb dh bdk2..rmai..tp klu si wafiq mcm2 kna..2kali kna gigit, 1 kali jari tersepit pintu almari..tp klu nk anta ank ke taska gini le..kna set kt mind la..give n take..mmg xle se perfect bbsiter tp redho je le..selsema usah ckp la..wafiq aku rsa cam dh spjg tahun selsema..but what to do..nk mmbesar mcm tu le..

    ReplyDelete
  3. soka la dia baju ngan school kaler pink
    pandai mama pilih :p

    risau gak kan kalo ade kwn jenis suke buat org ni
    kot gurau kasar sgt kn ke bahaya

    ReplyDelete
  4. wah sekolah pon kale PINK ni hehe
    tonggek tu xtahan
    seksi hahaha

    ReplyDelete
  5. meriah je school tisya...pink kaler lagi tu....



    New Entry: COUNTDOWN

    ReplyDelete
  6. wah..sbb minat pink, sekolah pun pink, uniform pun pink..cayalah tisya...harus join puteri umno nie..he he he..tak sabar nak seolah kat Ian..cepatlah dapat kunci..nak pindah umah baru, nak sekolah kan Ian...

    ReplyDelete
  7. wah cantik warna school dia sedondon dengan warna uniform gak, tisya mesti happy kan sebab dia sememangnya friend ly, bab tak melawan tu sama la dengan balqis, pening kita nak hantar balqis pi school tahun depan, habis la kena buli saje...good job tisya kan good girl...

    ReplyDelete
  8. kite dh sethn lebh htr adam kat nursery...kena gigit, kena cakar, calar2 tu sumer dh penah jd...tp mmg kena give and take jugak la, cuma jgn smpi teruk & berdarah sudah la...adam ni pun nakal gak, kalau x kena ngan angin dia...mmg dia lawan blk sapa yg buat dia..hehehe...so ari2 kena pesan, kalau kawan buat terus bgtau cikgu/bibik...dlm masa yg sama pesan dkt dia jgn buat & gaduh ngan kawan2...

    ReplyDelete
  9. salam singgah. boleh tahu tak, taska auza ni lokasi kat mana ek? kat byk cawangan kan?

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...