Followers MamaTisya

Monday, April 18, 2011

PIZZA hari-hari :)


hah bkn aku mkn pizza hari2 tau
kalo ari2 mkn pizza mau berat naik berkilo2...hahahaha
tp lastweek aku p PIZZA HUT@Pavilion
ada menu mcmni
kalo korang pilih menu ikut hari tu leh dpt 50% diskaun

rsnye br lg menu ikut hari ni
dh mcm SUBWAY ikut hari ada special price/promo
aritu aku p ari rabu tk silap tp menunya tk memenuhi citarasa
so order menu lain...heheheh

amik set pizza utk sorg pastu add on deli wing 4 pcs
bkn aku mkn sorg tau...aku mkn berdua ngan BFF

pepsi my BFF punye

aku semestinya mango tango

konon2 nk try dessert eskrem brownies tu
tp lenkali la...



**aku pose arini..tgh rajinkn diri pose sunat isnin & khamis
korang dh ganti ke pose...aku thn lps pose penuh..alhamdulillah


5 comments:

  1. skang ni kena stop makan bukan2
    heheh kolestrol tinggi doc cakap
    huwa!

    ReplyDelete
  2. selamat berbuka ye petang nanti..aku pun lum mula lagi..harus mula cepat gak nie

    ReplyDelete
  3. adoii aku da komen
    hilang plak ciittt

    hahaa
    nana, ko kolestrol tinggi ek?? aku pn kena check ni
    takuut gak mkn merapu2

    wey aku pn posa ari ni.tp posa sunat sbb da abis ganti
    ari tu dlm pantang darah stop awal so tinggal brape ari jek

    ReplyDelete
  4. ganti posa sambil leh kurus kan badan kan, wah sedapnya ari tu pegi tak de lagik menu camtu...

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...