Followers MamaTisya

Friday, April 15, 2011

MamaTisya Keychain Sabah Giveaway

STICKY MODE
(normal entry sila scroll ke bwh ye)


smlm genap usia 2 thn blog
.::MY LIFE & MY LOVES::.
dgn itu aku ada 'sesuatu' sbg tanda penghargaan
utk my beloved followers


so spt yg dijanjikan
ada ole2 dr sabah utk dimenangi
tkde la byk adiahnya
tp insya allah kalo aku ada pegi mn2
aku akan bli something utk korang
so kalo saper2 yg blum pernh menang, jgn sedih2
mn tau ada rezeki plak kalini kn

nk tau details...klik link di bwh:




utk follower ke-1000 iaitu Azie
sila bg details (nama,address & contact number)
ke amyryna@gmail.com
anda akan dpt 1 keychain dr Sabah
**link ke blog anda tkdpt view
bila klik kuar status -Profile not available
so kalo anda terbaca entry ini sila cpt bg details ye

apa pn tahniah utk follower ke-1000


**pemenang keychain china, aku tk sempat pos lg...
aku pos skali dgn pemenang keychain sabah ye....
hrp korang sbr menunggu...tq


7 comments:

  1. SALAM MAMATISYA..TERIMA KASIH..REZEKI MASUK BLOG MAMATISYA..SUDI2 JENGAH BLOG SAYA YER..

    ReplyDelete
  2. seb bek aku xsuka key chain..ekekek:D

    ReplyDelete
  3. hehehe...rajin buat giveaway!!
    ayu pulak borong FM dan mutiara jer lebih..

    ReplyDelete
  4. dah lame weh x bli keychain nih,tahniah utk follwer ke 1000 ko ;)

    ReplyDelete
  5. wah nak join, tahniah azie, kawan kat rumah kita tu...ari ni nak marathon blog amy

    ReplyDelete
  6. wah bestnya ada GA,nnt nk usha2 dulu..

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...