Followers MamaTisya

Thursday, May 24, 2012

MasterChef Selebriti Malaysia


salam uolsss
sure rmi dh tau psl MasterChef Selebrity Malaysia kn
tklama lg akan muncul di Astro Ria (104) 
pada 26 Mei 2012 jam 9.00 mlm


antara selebriti yg akan menguji kepakaran memasak mereka adalah spt dibwh:

sure rmi yg nk tgk mcm mana selebriti di dapur
 menyediakan hidangan nanti
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v

v
v
v

v
v
v
v
hah dessert ni pn ala2 MasterChef 
tp bkn aku yg deco2
tp aku dijemput mkn dessert ni
 time lawatan Tan Sri ke Makmal UPM-BERNAS smlm



ada gabungan buah-watermelon, honeydew, papaya & yg 1st time try grapefruit..
buahnye mcm oren sunkist tp isinye color mcm oren kemerahan

yg tgh tu mcm swiss roll cake...ada rs blueberry & ukiran choc..yum22

yg tepi skali tu mcm chicken puff with creamy sauce

time aku mkn hidangan ni....aku rs mcm jd juri 
dlm MasterChef plak..hehehe


**arini still tk masuk opis....aku kt UPM lg

8 comments:

  1. harus tgk mastercheft ni...azwan ali tu tak boleh blah..eeeee...

    ReplyDelete
  2. huhuuh
    tgk barisan artis yg join
    not more then another publicity attempt
    tapi takperlah kan?
    janji ade..
    entah macamana la rupa depa memasak tu since aku ade tgk gambo dema memasak dalm fb pun mcm ala2 kucar kacir pun ade jugak.
    ahahaha..
    arap2 jgn lebih kuah dari sudu la.
    klu jdi jugak gitu,aku layan lagi jaguh kampung.
    huhuh
    all the best to them.


    *lawo plak deco2 dessert tu.

    ReplyDelete
  3. mmg harus tgk..mcm best jer sbb ade sedutan azwan ali mcm bikin kecoh kat dapur..hahaha..

    wahhhh,dh ala2 master chef dh tuh..hehe..

    ReplyDelete
  4. Erkk!! Azwan Ali ke ingatkan sapa :)

    ReplyDelete
  5. geli lak tgk gambar azwan ali tu..huhu..

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...