Followers MamaTisya

Monday, August 13, 2012

5 pemenang bertuah dapat duit raya dari MamaTisya


ok nk umumkan 5 pemenang bertuah 
yg dpt duit raya dr MamaTisya
b4 tu tq pd 87 org yg telah join ...mcm2 komen dr korang...
tp kebanyakkn suka entry psl mkn2 & cuti2
mmg tuan umh ni suka mkn2..cuti2 tu tkde la slalu
tp mana2 info yg bole di kongsi bersama readers, aku akan share
okla tanpa membuang masa, Mr Random dh pilih 5 nombor bertuah
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v


sila semak link di

kpd yg tk bertuah, jgn sedih2
kita jumpa lg dlm giveaway thn dpn insya allah

kpd 5 pemenang bertuah
sila email no akaun maybank anda
ke amyryna@gmail.com dlm masa 24 jam
jika tiada feedback dr anda, pemenang baru akan di cari..


22 comments:

  1. Assalamualaikum...
    saya salah seorang pemenang bertuah akak. alhamdullilah syukur..
    saya dah email details tadi.
    daripada blogger ^Triple S^..

    Terima kasih kak mamatisya :)

    ReplyDelete
  2. Tahniah pada yang bertuah..
    En Random pilih no belakang2 ye, no depan tak dak tuah :D

    ReplyDelete
  3. Tahniah kepada semua pemenang :)

    ReplyDelete
  4. sikit je lgi.huhu..xpela.xde rezeki.congrats utk yg bjya.

    ReplyDelete
  5. alhamdulillah tak sangka pulak kty menang..

    kty dah email no account..tq

    ReplyDelete
  6. terima kasih kak....saya salah sorang daripada pemenang bertuah..saya dah email kan no acc maybank...

    ReplyDelete
  7. kepada yang tak terpilih tahun depan cuba lagi...thank sis kerana memilih saya

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...