Followers MamaTisya

Friday, April 21, 2017

Bowling Tournament BTM @ Wangsa Bowl



oh cite bowling bln 3 aritu lupa update
ahad tu plak adik ipar aku ajak join bowling lg utk dept opis die
hah dua hari berturut la aku main bowling kn..
mujur isnin tu aku apply cuti sbb dh tau akan penat


meriah adiah2nye..byk dpt sponsor ni..
yg pin bowling tu beso & berat..tu kira utk piala pusingan la


team kami..sorg lg vendor 


tgk la gaya kaki masing2..bersilang, terangkat
aku je biasa2 hehe


hah bdk2 pn happy juga..ada lane utk bdk2 main bowling juga
pastu ada sand art ngan face painting  tp bdk2 ni buat hand painting


alhamdulillah team kami dpt no 3 and utk individu lelaki dpt no 2
dan dlm sejarah aku dpt strike utk 3x berturut2 kiranya dpt " Ayam Turkey"


thn dpn jgn lupa jemput lg :-p 
walaupun balingan byk juga ke longkang
tp happy sbb dpt juga bw pulang adiah kn
oh anakdara pn dpt juga adiah tu



ni la adiahnya utk menang team no 3..yg excited nk guna earphone ni ayah & tisya :-p
adik ipar siap menang lucky draw lg dpt dapur gas travel

2 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...