Followers MamaTisya

Friday, July 20, 2018

28 Syawal ~ Surprise Birthday

hah sambung dr entry makan2 raya level aku aritu kn
selain makan2 raya..ada surprise birthday juga


chocolate indulgence dr Secret Recipe utk July Babies
tp sygnya aku tk sempat merasa


ni la antara yg di rai
fairuz izati ~12 Julai
julia ~ 14 Julai
nadea ~ 18 Julai


ari kejadian ms jamuan raya tu mmg jatuh btul2 date busday fairuz izati


cheese tart utk busday girl...yummmy


 

layankn video yg kwn2 sempat record..aku combinekn skali



sementara tgu tetamu dtg beraya...kita bergambar dulu


bila smua bekerjasama mendeco2 raya



masa jamuan raya aritu ..rmi yg color sedodon merah ni


hah pastu yg lain2 ada color sedondon pn layan bergambar juga


department aku 4 org je


posing2 lg sementara tunggu tetamu smp





makan2..layan tetamu dtg beraya..posing2

ok abis dh update entry raya...nanti aku slow2 update entry Bandung plak :)

3 comments:

  1. meriahnya sambutan! Cheese tart tu kemain comel :D

    ReplyDelete
  2. Adoilah.. Comelnya cheese tart tu..

    ReplyDelete
  3. Meriah sgt sambutan tu kak. Comel cheese tart tu haa.

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...