Followers MamaTisya

Thursday, July 12, 2018

27 Syawal ~ Serbu kambing bakar dulu :)

minggu akhir syawal...minggu ni byk mkn2 opis by level 
smlm jemputan raya level 3...moh layan gmbr2 menu yg dihidangkan


peminat kambing smua ni....kita serbu dulu


mmg cpt je licin..sape lmbt..mmg tkdpt la merasa..tgk tulang je la :-p


kambing kita mkn dulu..menu lain tkpe kemudian


ada nasi beriani


sate daging & ayam


soto



roti jala 


apa ntah nama kuih ni


nona manis ...yg kuning tu perisa jagung..biasa mkn yg ijo je


sandwich victoria cake


carrot cheese cake


cendol


aiskrim malaysia


ni yg sempat mkn smlm


geng aku ber4 je yg ada


dh kenyang moh ler wefie ngan kwn2 smua


ber4 je la..sorang lg kt penang


hah rajin budak2 level 3 buat props tu


tq tuan umh yg jemput kami


bab bergambar mmg kena ajak yg lain2 ni sbb geng aku je yg suka bergambar


**arini jamuan raya level aku plak...mmmg mkn je la minggu ni

7 comments:

  1. wei ko ni asyik makan jelah jeles plak aku ek, aku ni asyik keje je manjanggggggggg

    ReplyDelete
  2. memang banyak jemputan makan kan minggu ni... wah, sedap nmpk kambing tu.

    ReplyDelete
  3. wahhh.. meriah.. sedap2 menu :)

    ReplyDelete
  4. Program meriahnya syawal SA pun x sempat update lagi..hahahaa....so meriah la..

    ReplyDelete
  5. Meriahhh! Hari hari ada jamuan makan, syok lah. Heheh

    ReplyDelete
  6. meriahnyaaa. seronok jaa. makanan bnyk sungguh. hehe

    ReplyDelete
  7. kikiki.. kemain lagi menunya.. Part aiskrim ngn kambing tu memang terbaiklah..

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...