Followers MamaTisya

Tuesday, July 10, 2018

kisah #ootdraya 2018




korang kn dh baca entry masa aku shopping baju raya aritu
anakdara yg pilih bj aku soh sedondon ngan die kn
ni la baju raya aku ms kt Butik ASHURA tu


ankdara dh makin tinggi


dlm gmbr dh nmpk dusty pink kn


kt umh mak aku la br ada gmbr berdua full gini kn..
nasibaik adik aku ada nk melayan aku snap gmbr
hubbyku idok la die nk melayan sgt ...
tu psl ms pg raya kt umh mertua aku tkde la gmbr aku camni



hah ootd la skit...dh lewat ptg 1 syawal baru ada gmbr ootd raya






hah ankdara pn sakan soh aku snap gmbr di pg 1 syawal nk ootd juga
yela die suka bj ni ngan inner ala2 neelofa tu
tu kemain byk die nk bergambar


ni masa 2 syawal...ankdara dh kuar dulu beraya naik kete mertua..
so hubbyku snap la gmbr aku sorg ni



hah ada la sekeping je gmbr ankdara utk hari 2 syawal
bj raya lastyear ni

ptg tu aku update status ni...nasibaik la 3 lebih tu idok la panas terik
slalu jawapan die..saya penat la..saya ngantuk la..panas la...adoi ..bertabah ler :-p


so ni la hasilnya..hubbyku snap...mujur la die nk layan...kalo tk, tkde la ootd raya ke 2
sbb yg 1st tu tkla full kn tp bkn bj raya pn..just mix n match je


hah raya ke-3 akdara posing ngan bj vietnam cotton beli kt KWC 


nasibaik ada juga gmbr berdua



dan ootd utk raya ke3..tq hubby kerana melayan wifenya yg suka bergambar 
walaupun die tk brp minat nk snap gmbr :-p 
tu pasal gmbr bertiga pn wefie je..yg gmbr dr photographer pn sekeping je..redho :-p


10 comments:

  1. Cantik cantik baju kak Amy dengan anak dara tu. Heheh. Samaa lah dengan abah Nani, memang tak suka sangat bergambar. Hahah!

    ReplyDelete
  2. Amboi... Melaram ye dengan anak daranya... Hehehe... Cantik2 baju nya...

    ReplyDelete
  3. Tunggu sikit hari lagi dah besar macam kakak Dania..mula la nak design sendiri baju..mekap lagi..haih poning omak eh...

    ReplyDelete
  4. takpe nanti Tisya dah boleh geng OOTD hehe..

    ReplyDelete
  5. Cantik nya baji tisya. Kalah baju acik ana tau.

    ReplyDelete
  6. lawa-lawa baju raya ibu dan anak dara berdua ni.
    sedondon.
    aida kalau suruh ootd berterabur semua nya tau.
    lelebih ijat. tak membantu langsung.

    ReplyDelete
  7. Girls memanglah nak ootd kan... ;-)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...