Followers MamaTisya

Tuesday, July 10, 2018

Buah Manggis & Buah Durian



rezeki 26 syawal arini..bos bawa manggis dr kampung


mmg fav sgt...tgh musim skarang kn


slamat dh licin


selain buah manggis..bos bawa juga buah durian...ya ampunnnn
kuat baunya walaupun idung aku tersumbat selsema
mmg tkleh aku bau durian nk muntah
aku xleh mkn ratah durian...tp durian makan ngan pulut bole


hah akak tu la mkn td..aku kena dok jauhhhhh...kuat sgt baunya ...pening


nasibaik ada febreeze ni penyelamat...kasi nyah skit baunya


**harini ada jamuan raya utk staff bernas kt Taman Botani, Shah Alam..
depa jamu durian juga..tp aku tk brp sihat so tk la pegi

7 comments:

  1. dua2 fav aku ni. plus ciku. kat sini pun tengah musim manggis...laici...besar2.

    ReplyDelete
  2. Alhamdulillah.. Murah rezeki yang memberi.. Putih melepak isi manggis..

    ReplyDelete
  3. Ye bukan semua orang suka makan durian.
    Ada yang tak tahan dengan baunya.

    ReplyDelete
  4. Teringin nak makan manggis. Durian dah lepas gian dpt makan last week.

    ReplyDelete
  5. serius jeles betul tengok gambar durian nih
    hahaha

    ReplyDelete
  6. Lama tak makan manggis..SA x leh makan manggis..confirm batuk lepas tu

    ReplyDelete
  7. weekend ni aida nak try cari manggis la. feveret.
    susah dpt kat area sini. durian berlambak tau.
    teringat dulu-dulu, depan rumah nenek ada pokok manggis.
    tak termakan!
    setelah pokok di panah petir :( tiada lagi lah...

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...