Followers MamaTisya

Wednesday, November 21, 2018

wordless wednesday #406


bila mood hubbyku rajin nk masak....meh layan menu2 nya


aritu die masak ikan kerapu stim limau


kali ke2 dia buat tauhu kentang


tp utk sos tu aku yg tlg google kn resepi sbb yg 1st trial aritu tk sedap sosnya


bubur ayam utk aku tk sihat aritu..pastu ada singgang daging makcik die bg


western food ...chicken chop 


tp aku nk solat dlu ms hubbyku msg ajak mkn..
awal die masak dinner sbb nk tgk bola


tp ms aku turun nk mkn..potato wedges dh abis..ankdara aku mkn sakan :-p

apa2pn tq husband...masak menu sedap2 ni 

7 comments:

  1. Bila sesekali beraksi di dapur...wow menunya.

    ReplyDelete
  2. perghhh terbaekkk ni...suami mithali...
    kipidap bang!

    ReplyDelete
  3. Sedapnyaaaaaaa....chicken chop SA bleh makan kot..daging blom cuba lagi..takut nak makan...tunggu sihat dulu

    ReplyDelete
  4. Untung lah hubby pandai masak. Sure menambah makan tu kan kak.

    ReplyDelete
  5. ikan kerapu stim tu mengancam. hehe. terliur dh ni..

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...