Followers MamaTisya

Friday, March 6, 2020

29 Feb 2020 ~ makan-makan di kampung


29 Feb muncul 4thn skali...so thn 2020 jatuh pada hari sabtu aritu
cousin aku ada sorang birthdaynya 29 feb..4thn skali la dia celebrate



so 29feb aritu blk gombak....bila blk kampung....apa lg mcm2 la nk mkn
masak2 ngan mama...sementara tgu adik2 aku yg lain smp

daging+ hati goreng style klate, ikan kembung masak sambal,
sayur lemak klate & sirap bandung





ni menu fav husband  ~ ikan kerisi bakar tawah cicah budu + pucuk ubi


ptg tu plak adik aku bw ank2 buah ke TEALIVE
yg paling happy anakdara ler sbb Cicik dh janji nk blanje yg size large
kemain dia kan..pencinta TEALIVE sungguh..kalau ngan aku, just bli yg regular je


mlm plak dinner makan homemade pizza yg mama aku buat


lpstu ada beef lasagna juga...ada extra sebekas time makan2 farewell kt opis
so dpt la adik2 aku rasa skit sorg...sedap...
korang kalau nk order bole tgk IG https://www.instagram.com/minskitchenn/

6 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...