Followers MamaTisya

Tuesday, March 10, 2020

Breakfast @Restoran Thaqwa, Sri Gombak



sabtu lps awal pg husband ajak bfast
dia tanya aku nk mkn apa..aku ckp roti canai la lama tk mkn
tp nk mkn kt gombak sbb aku suka kuah dal situ



slalu kalo hari minggu ..mmg jrg bfast sbb slalu trus lunch
sbb golek2 atas katil nk2 plak hujan kn
tp sabtu aritu ada org lapar so tu psl ajk breakfast awal :-p
actually jumaat mlm tu nk kuar dinner ..tp hujan sudahnya terlena
tu yg dia lapar awal pg sabtu hehe


mcm2 jenis nasi lemak


dating berdua..ankdara tido lg


jrg2 husband aku minum air yg bersusu
ni die order nescafe tarik..aku punya teh tarik


ore klate mkn roti canai kena cicah gula br ummmpppp hehe
aku suka mkn sini sbb kuah dal pekat & color kuning camni..aku tk suka yg cair2


mee goreng mamak sodap


sbb husband lapar die order roti sardin plak


ni plak tapau utk yg kt umh..roti canai, mee goreng mamak & maggi goreng


yang...perut sila cover :-p smp umh jemur kain 
lps tu sambung golek2 atas katil haha

5 comments:

  1. Juju pun suka kuah dhal pekat, tak suka kuah cair. Bila pekat baru umpppphhh!

    ReplyDelete
  2. mee goreng mamak dia perkkhhh, dana pernah makan kat kedai nih dulu, masa tu tunggu nak amik barang poslaju kt pos opis gombak, suka roti telur dengan roti tisu dia

    ReplyDelete
  3. Tempting nye tengok mee goreng tu :D

    ReplyDelete
  4. faberet mee mamak dia.. makn sini mesti order mee greng mamak & nescafe tarik.. pastu mentamak order roti canai.. pastu tak habis hahahaha

    ReplyDelete
  5. Dah lama tak lepak mamak...nak pi sarapan kat mamak la esok

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...